Oana saluta il Giro d’Italia :)

z si lance

Suntem la Lido di Venezia, prima etapă a turului biciclist italian centenar, la team time trial (sau contratimp pe echipe 🙂 ).  Noi trei:  io – fotograf amator căruia încă nu-i vine să creadă ce poză a tras pentru wall of fame-u’ familiei, Zlatko – fan înfocat cu tricou verde, şapcă roz de Giro şi carton cu Hope rides again – Livestrong şiiiiii noimea (1/9) cea mai faimoasă a echipei Astana şi vedeta incontestabilă a Giro-ului de anul ăsta – Mr. Laaaaaance Armstrong!

:)))) Man they are fast!!! (Cică viteza medie le-a fost 55 de km/h…)

they come this close

… and they come this close to you! Bîzîie ca un roi uriaş de albine şi dispar… Io am stat pe aproape, poate se ia condiţia fizică :))))

this si how fast they go downhill

Şi aşa de repede merg la vale că aparatul foto, care altminteri nu dă greş, nu i-a putut prinde într-un instantaneu 🙂 De data asta sîntem la etapa a 2, Lido di Jesolo – Trieste (156 de km pe care i-au parcurs în mai puţin de 4 ore).

thats the trophy

Şi ăsta-i trofeul pentru care pedalează toţi timp de 3 săptămîni! Missele nu-s incluse, ele dau doar pupic :))))

Sau, pe scurt, în cuvintele conaţionalei mele auzite într-o benzinărie pe autostradă: „E ăia cu bicicletele, de-aia e problemă…” [nota redactorului: e problemă că au fost închise drumurile pe unde au trecut „ăia”]. Bine că n-am avut tricou cu „Proud to be Romanian” că-l ardeam în semn de protest :)))))

10 gânduri despre &8222;Oana saluta il Giro d’Italia :)&8221;

  1. Wow….ce de aventuri:)) Mi-ai facut pofta de calatorii..ca tot tanjeam dupa o excursie mai lunguta prin nordul Italiei!
    In alta ordine de idei ma bucur ca esti bine, vad ca te bucuri de orice experienta pe care o traiesti…n-ar fi rau sa ne intalnim sa stam la taclale, sunt sigura ca ai ce-mi povesti!
    Te sarut si promit sa te urmaresc pas cu pas de-acum incolo!}{

  2. Salut, Oana!
    Nu ma pricep la ciclism, dar Lido di Jesolo e foarte fain. Nu mai vorbim ca e la 30 km departare de Venetia care e oraselul meu de suflet. Mai pe scurt, nordul Italiei merita vazut pt ca e mai fain si mai curat decat in Roma, spre exemplu. Te pup

  3. ei nici chiar. Da’ di ce să arzi tu tricoul? Că e normal ca unora să le placă şi altora să nu le placă sportul ăsta..

  4. Tomşescu, eşti rapid rău 🙂

    Paula, bine ai venit 🙂 Şi bine ne-om revedea 🙂 Nordul Italiei nu-i departe de Zagreb, poate ne vedem chiar aci 😀

    Lore – salutare şi şi ţie :)))) Mă bucur că ai şi tu amintiri de neuitat de acolo 🙂

    Ionuţule, „ei nici chiar aşa” ce? Nu-i vorba de faptul că trebe să ne placă la toţi ciclismul, e vorba de respect pentru sport şi toleranţă faţă de alţii în general.

    Nu e nici măcar vorba de faptul că „ăia” sunt campioni şi că muncesc extraordinar pentru realizările lor, că ţine de cultura generală să ştii ce-i aia Giro d’Italia – domnii n-aveau ce comenta nici dacă biciclea clubul din localitate… Pentru că în lumea civilizată se promovează mişcarea şi nu se oţărăşte nimeni că nu poate trece cu maşina printr-un loc o vreme.

    Incredibil, dar lumea nu se învîrte în jurul ofuscării a 3 români care s-au zgîrcit la 4 euro cît costă autostrada…

    Da, Ionuţule, mi-a fost jenă în momentul ăla. M-am tot zbătut să nu generalizez, să zic că excepţiile negative sar în ochi, m-am luptat să tot explic altora că nu toţi românii sînt la fel, da’ cred că am tot îngropat simţămîntul de jenă pînă a dat pe afară… You know what, aia a fost ziua în care am renunţat oficial să mai apăr tricolorul… Ducă-se învîrtindu-se.

    Şi stai tu liniştit, că nu mi s-a căşunat din senin, am tolba plină de exemple – o plimbare prin Italia (zic Italia că acolo e densitate mare de rumeni şi zic ţară străină că prin contrast se observă mai bine) nu are cum să nu te facă să ajungi la aceeaşi concluzie dacă nu eşti la rîndul tău un strîmb-crescut lipsit de bun simţ.

  5. eee, surioară, stai şi tu liniştită că nu mă îndoiesc că n-ai avea tolba plină de exemple. Observ însă că la capitolul toleranţă nici tu nu stai prea bine. Adică cu ce e vinovaţi unii că nu-i interesează Giro sau le Tour? Poate le place mai mult snooker-ul. Sau fotbalul, handbalul, eu ştiu? Acuma e musai inculţi şi proşti dacă nu ştie şi nici nu le pasă de cîte ori o luat Armstrong turul Franţei, după teribila boală prin care trecuse?
    N-o lua personal, „decît” dezbatem, nu? 😉

  6. bai, e geniala poza aia. cum se uita la afis…
    trimite-mi-o si mie full size, mi-o fac desktop.

    m-am uitat la Liège-Bastogne-Liège si mi-a fost un dor nebun de comentariile clovnilor de pe Eurosport RO. eu astept le Tour, sper sa pot face iar maraton live 20 de zile ca anul trecut. pe canapea, cum putem si noi…

  7. Ionuţule, dezbatem, of course, doar că vorbim despre lucruri diferite aşa că mai bine continuăm cînd oi avea atîta timp la dispoziţie de n-am să ştiu ce face cu el. Acum every minute counts. Codruţ, Irina şi şatra mă aşteaptă 🙂

    BebeShop – am roşit de plăcere :)))) Evident o mînă divină s-a ocupat de scenografie, eu sînt doar un umil deget :)))

    Cît despre participarea la Tour de pe canapea, din unele puncte de vedere e de preferat vizionării live căci vezi mult mai mult şi afli în timp real tot ce se întîmplă – noi, ca să aflăm cine a cîştigat, tot pe cei care s-au uitat la televizor i-am întrebat :))))

  8. dami si mie add te rog frumos vreau sa te rog daca ma poti ajuta cu ceva…astept add..alex_poe_no1

  9. Pingback: ionutu.ro » Wouter Weylandt, ultima etapă.

Lasă un răspuns

