Verba volant…

…scripta manent. Permiteţi-mi să aduc la zi înţelepciunea latină: „hîrtiile volant, biţii manent” 🙂

Să mă explic: planificăm vacanţă pe două roţi cu cortul din nou. Evident că m-am pus pe făcut liste ca să nu uităm chibrituri sau lanterna, chestiuni mici, dar importante. La un moment dat m-a trăznit un sentiment de deja-vu: „Io am mai făcut exact acelaşi lucru o dată! Anul trecut pentru vacanţa cicloturistă!”. Dar unde este bucăţica ceea de hîrtie? Că eu scriu oriunde, pe orice şi rareori arhivez… 🙂

Atunci mi-am amintit că în epistola către ai mei în care le povesteam aventurile estivale am enumerat şi ce-am luat cu noi… Ba am şi comentat: „Rescriu lista mai mult pentru noi, să ştim ce am avut şi ce ne-a lipsit” 🙂 Am găsit repede documentul căci Fuji e foarte ordonat (şi de n-ar fi, are un buton util rău: „search” :). Concluzia a fost evidentă: formatul electronic rules 🙂

Lasă un răspuns

