London [3]

just-as-i-imagined-it-2

Nu e în regulă să pleci în vacanţă nouă şi să nu termini relatarea celei precedente. Aşă că vă invit din nou la Londra 🙂 În imagine Parlamentul şi faimosul Big Ben. Clădiri şi mai impunătoare în mărime naturală decît în manualele de limba engleză în care le-am văzut prima dată 🙂 

Am făcut un tur de onoare să vedem tot felul de monumente istorice de care a auzit tot omul. Într-o ordine absolul aleatorie le enumăr: London Eye (nu ne-am îndurat să aşteptăm la coadă să vedem Londra de sus căci citisem în The London Tourism Guide că priveliştea nu e chiar atît de spectaculoasă, că mai bine ne suim pe dealul Greenwich… Decisesem să facem în schimb o plimbare pe Tamisa cu barca, dar pînă la urmă n-am apucat – data viitoare :), Westminster Abbey – pe dinafară 😦 plus că am ratat Downing Street care era la o aruncătură de băţ căci nu ne-am uitat la timp pe hartă 😦 în schimb am aruncat un ochi înăuntru la Harrods după ce am salutat-o pe regină la Buckingham Palace :D.

Am văzut şi Tower of London, fortăreaţă ce pare că în zilele noastre se apără de hoardele de turişti, şi apoi l-am salutat pe primar şi pe Shakespeare’s Globe Theatre şi pe Tate Modern (la el voi reveni mai încolo în secţiunea best of 🙂 şi podurile de peste Tamisa. Am văzut şi Trafalgar Square şi Picadilly Circus, dar şi Saint Paul’s Cathedral, bineînţeles. Şi Covent Garden şi mă opresc aici că, de fapt, nu bifarea obiectivelor m-a bucurat cel mai mult, ci altceva: viaţa care curge cu sau fără turişti, oamenii, locuinţele lor, spaţiile, verzi, pieţele de unde îşi fac cumpărăturile şi muzeele unde-şi duc copiii…

Lasă un răspuns

