London [4]

 al we need is love

Artist de stradă la Trafalgar Square. Simpatic foc, pe lîngă mesajul din imagine mai erau şi alte înscrieri haioase(„Artwork by Jonathan, street artist since 1984 and still broke!!! But happy – HAHAHA” :). Sau „Please don’t take a picture unless you are both of these: polite and generous. Thank you” 🙂 Am lăsat două lire şi am atras atenţia artistului 🙂

Avertisment: aici încep generalizările, correct me if I’m wrong 🙂 Am impresia că simţul umorului se află la el acasă la Londra. Tot am auzit de umorul negru britanic greu de înţeles. După excursia asta am ajuns la următoarele concluzii: 1. nu-i deloc greu de înţeles, de fapt 2. umorul de Vacanţa mare ar trebui să-şi schimbe numele în hăhăială fără sens 🙂

Cum de ştiu? Vă ziceam că ne-au plăcut pieţele în aer liber unde găseşti de toate pentru toţi inclusiv căni, vederi, tricouri şi alte obiecte-suvenir sau cadou, multe dintre ele menite a te face să zîmbeşti… Păi am rîs toată ziua! 🙂 „I love cooking with wine, sometimes I even put it in the food” :)))) Îmi pare rău că n-am avut timp să stau să citesc absolut TOATE inscripţiile că ar fi meritat. Ca termen de comparaţie, la întoarcerea la Zagreb am căutat un tricou haios pentru o prietenă care-şi aniversa ziua de naştere. Mai bine de: „100% bitch” sau „Single but not for long” n-am găsit aşa că am cumpărat flori şi bomboane…

Că tot vorbim despre oameni, i-am găsit calmi şi politicoşi. Foarte amabili în caz de nevoie. Şi foarte coloraţi şi la propriu şi la figurat şi asta mi-a dat o senzaţie de bogăţie, de diversitate pe care n-am mai simţit-o pînă acum. Vorba lui Z., ne-am simţit ca acasă căci nimeni nu te analizează dacă eşti îmbrăcat altfel sau vorbeşti într-o limbă străină în metro. Uau!

Oh, şi am căutat asiduu englezoaicele alea urîte cu draci şi nu le-am găsit 🙂 Am tras concluzia că, fiind vacanţă, erau plecate din localitate 🙂 Poate că-s îmbrăcate şuchiu, dar nu mi-am simţit simţul estetic lezat deloc 🙂 Le-am admirat pe cele care purtau elegant un pantof cu toc cui ales cu mare grijă ca şi cînd este cel mai important detaliu din ansamblu. Şi de le-aş fi văzut bete cum tot citesc (chiar şi-n Dilema veche!) că umblă nopţile pe străzi, n-aş ridica din sprînceană 🙂 Peace, man 🙂 All you need is love 🙂

2 gânduri despre &8222;London [4]&8221;

Lasă un răspuns

