Cres – Lošinj 2009 :)

Ne-am întors din escapadă 🙂 Aşa cum am avut nevoie de puţină vreme să mă obişnuiesc cu ideea de vacanţă, la întoarcere am avut nevoie de puţin timp să mă reobişnuiesc cu oraşul şi zgomotele lui 🙂 Azi m-am întors pe insule şi vă invit şi pe voi 🙂

mare si cer

(mare şi cer pe insula Lošinj, vedere de pe plaja campingului)

„Cum a  fost vremea?” Perfectă pentru drumeţii, biciclit, chiar înotat. Soarele n-a ars, iar apa n-a fost pentru bălăcit. A plouat chiar şi a bătut vîntul, dar ne-am odihnit biiiiine în pădurea de pini 🙂

just the two of us

(protagoniştii înfofoliţi la plimbare)

ascunsi la umbra

(aceeaşi protagonişti s-au ascuns la umbră 🙂

„Cum a fost cazarea?” Excelentă! Aşa de mult ne-a plăcut campingul Čikat că am hotărît să rămînem acolo pe toată perioada şi de acolo să facem ture cu bicicleta sau pe jos. Iniţial plănuisem să stăm cîte 2, 3 zile şi pe Lošinj, Cres şi Krk. Foarte mare, foarte curat la baie, foarte civilizat – şi campingul şi oaspeţii, alee lungă amenajată de-a lungul mării şi locuri în care să faci baie şi plajă în grup sau individual, miroase frumos, a mare şi pin, iar păsările îţi cîntă… 🙂 Şi preţ bun pentru Croaţia. 

cazare

„Dar masa?” Cînd gătită la bucătăria noastră de campanie proaspăt achiziţionată – a fost haios să gătim în aer liber 🙂 Cînd prin oraş la pizze, grătare, îngheţate… 🙂

la masa

piine goala nu vreau

(„Pîine goală nu vreau” 🙂

„Şi ce-aţi făcut?” Pe lîngă plimbat, am stat, am cugetat, am scris, am citit, am meditat… „Şi ce-aţi văzut?” Şi orăşele şi sate şi natură şi capre şi pescăruşi şi peşti…

mali lošinj delfini

(Mali Lošinj, arteziană cu delfini care locuiesc altminteri în zonă. Eu mi-am dorit atît de mult să-i văd live că mi s-a îndeplinit dorinţa! I-am văzut jucîndu-se la întoarcerea cu bacul. Apropo de dorinţe împlinite, trebuie să vă povestesc: acum mulţi ani, să fi fost 5, 6, eu trăiam în România, studentă eram şi căutam modalităţi să-mi văd sufletul pereche pe meleaguri croate. M-am gîndit că poate m-ar primi cineva voluntar peste vară – io plătesc drumul, ei îmi dau de lucru şi masă şi casă şi-l văd şi pe Z. Şi am găsit chiar! Pe insula Lošinj, la hrănit delfinii din rezervat! M-am îndrăgostit de idee, şi m-am gîndit: „Asta-i pentru mine!” Din păcate, pentru un aşa voluntariat, voluntarii trebuia să scoată bani din buzunar – cîteva sute de euro, tarif prohibitiv pentru un student la LMA :))) Dar dorinţa a rămas undeva în suflet, deşi am uitat chiar de ea – mi-am amintit de visul meu de tinereţe cînd am văzut arteziana din imagine 🙂

veli losinj

(Veli Lošinj – orăşelul vecin)

Losinj la capat vedere spre ilovnik

(La capătul insulei, vedere spre insulele Sv. Petar şi Ilovik)

un golf numai al tau

(dacă vrei, poţi avea un golf numai al tău 🙂

drumetie

(Lošinj la picior 🙂

we are the champions

(pe Cres cu bicicleta – în acelaşi loc am mai fost acum doi ani, urcuşul m-a terminat atunci, de data asta am parcurs cu veselie 120 de km şi 1650 de m diferenţă de altitudine 🙂

printesa

(Prinţesa Roşie, partener de nădejde, cred că nu v-am prezentat-o pînă acum 🙂

5 gânduri despre &8222;Cres – Lošinj 2009 :)&8221;

  1. dna Bacanu-Tomsik v-ati bronzat ca biciclistii sau mi se pare mie? :)) arata foarte bine pe unde ati fost.. si relaxant 🙂

  2. Z. e bronzat ca bicicliştii de cînd îl ştiu eu, nici iarna nu i se mai duc dungile, iar eu îi calc hotărîtă pe urme 🙂 Pînă de curînd mă mai supăram că n-am şi io o singură culoare ca omu’, da’ acu’ mi-a trecut că e clar că nu le poci avea pe amîndouă – şi bicicletă şi bronz uniform 🙂

    Fain e pe unde am mers, categoric. Cît despre relaxant – am avut ocazia că văd că dacă mintea mea e dusă cu sorcova prin altă parte, ‘geaba îţi cîntă privighetoarea şi valul te stropeşte 🙂 Ba m-am mai şi enervat în primele zile: „Pune mîna şi te relaxează, Oană, auzi! Ia te uită ce frumos e!” :)))) Tii, mi-ai dat idee de postare, poate scriu despre relaxare 🙂

  3. Ce mareeee frumoasa 😛 …si ce frumos totul…
    Mie imi e frica sa ma dau cu bicicleta ;))…bine eu is o fricoasa din fire… 😛

  4. Mă bucur că-ţi place 🙂 Pot să-ţi spun că pozele nu-s foarte relevante de data asta, la faţa locului marea e şi mai frumoasă, uneori de-a dreptul turcoaz!

    Cît despre mers cu bicicleta, atît pot să zic: dacă vrei, poţi 🙂 Am învăţat eu, cal bătrîn, să o folosesc la 26 de ani, deci nimic nu e imposibil 🙂 Deşi nu-i musai să pedalezi, şi mersul pe jos e plăcut!

  5. Pingback: Trei zile și trei nopți :) « Oama’s Weblog

Lasă un răspuns

