Tineretul din ziua de azi – Concluzie de filozoafă în vacanţă

Veneam cu trenul dinspre Sesvete alaltăieri, o călătorie de o jumătate de oră pe care mi-o scurtez citind o carte sau ascultînd o muzică. De data asta am uitat i-ul în Pod şi cartea pe noptieră. Nu-i bai, e interesant să urmăreşti, din cînd în cînd, specia umană în fascinanta ei splendoare 🙂

La un moment dat se urcă un grup de piţipoance (3) plus un piţiponc. Liceu probabil. Piţipoancele fiind de o frumuseţe rară, dar egală s-au gîndit să atragă atenţia masculului urlînd, vociferînd şi, cînd au obosit, vorbind foarte tare. Nici la proba asta nu s-a detaşat niciuna aşa că s-au hotărît să se întreacă în care zice de cel mai multe ori într-o propoziţie „kurac” (care înseamnă în croată ce-nseamnă Pula în română :D).

Aşa. Toate bune şi frumoase, în vagonul necompartimentat mai eram eu şi un nene care zîmbea pe sub mustăţi amuzat – after all, show-ul era mai bun decît ce se poate urmări la ora aia la televizor. Mai aveam 10 minute de mers şi ştiam că dacă le dau atenţie, dacă le spun ceva, de-abia au despre ce cotcodăci mai departe 🙂

La un moment dat încep să vorbească despre bilet. El are abonament, dar fetele ar fi trebuit să şi-l reînnoiască pe cel expirat. Una declară: „Mă doare în… , niciodată nu am plătit amendă sau bilet cînd controlorul a fost bărbat! Numa’ femeile mă pun să plătesc!”. Controlorul era bărbat şi la doar o uşă distanţă…

A intrat la un moment dat, biletele la control, piţipoancele cu voce pisicoasă: „Ştiţi, mîine ne facem abonament… Mergem doar pînă la prima staţie…”. La care răspunsul lui nenea a fost: „Şi de ce nu mi-aţi zis mai devreme?” căci ar fi putut cumpăra bilet din tren… Şi atît. Teoretic ar fi trebuit să plătească chiar amendă căci legea spune că poţi cumpăra bilet din tren cu acelaşi preţ doar cînd în staţia de urcare nu era deschisă casa de bilete ceea ce nu fusese cazul… Controlorul a plecat şi gaşca a hăhăit în cor a: „I told you so!”.

Io, de-a dreptul revoltată că legea nu-i tot aia pentru toţi, am concluzionat: „Lumea din ziua de azi are tineretul pe care îl merită” 🙂

2 gânduri despre &8222;Tineretul din ziua de azi – Concluzie de filozoafă în vacanţă&8221;

  1. …zise agentul T. 🙂 Nu te contrazic, oi fi avînd tu sursele tale 🙂

    Bine v-am regăsit la rîndul meu 🙂

Lasă un răspuns

