Topusko, mon amour :)

11072009104

It’s been a beautiful day to let it get away 🙂 Aşa că ne-am suit pe biciclete, ce altceva? 🙂

11072009108

Şi, dintr-un kilometru în altul, am ajuns la Topusko! Topusko e o staţiune cu ape şi nămoale binefăcătoare şi vindecătoare la 80 de km de Zagreb 😀 Am aflat despre ea citind acum vreo doi ani un supliment gratuit pentru gagici care venea cu ziarul de sîmbătă.

-Mergem? Uite ce bine arată! Şi e doar la 70 de km de Zagreb!
-Cu bicicletele?
-Da!
-Draga mea, e un pic prea mult pentru noi, răspunse capul mai puţin înfierbîntat al familiei 🙂

11072009112

Acelaşi cap a făcut o tură în direcţia aceea cu gaşca de biciclişti a lui frate-su şi a ajuns la 9 km de destinaţie pe cînd Oana era în Braşov în primăvara lui 2008. Bineînţeles că Oana a decis că dacă băieţii pot, poate şi ea 🙂 Girl power! Aşa că la cîteva săptămîni au făcut o încercare. S-a dovedit că Z. avusese dreptate: au făcut doar 140 de km şi Oana abia s-a tîrît înapoi în Zagreb 🙂

11072009109

Dar azi n-a mai scăpat 🙂 Adevărul e că am avut super-hrană la noi. Z. a găsit cu ce se hrănesc cei din echipa Garmin-Slipstream la Tour de France – rice cakes şi power potatoes (dacă sînt biciclişti in the house vă dau reţeta pentru bombele calorice ce se absorb rapid!) şi le-am gătit ieri 🙂 Am avut şi muffini de casă tot reţetă specială pentru biciclişti 🙂 Şi ziua a fost fenomenală – însorită, dar nu fierbinte după două săptămîni de vreme tropicală la Zagreb (temperaturi mari şi ploaie torenţială în fiecare zi…)

11072009110

I-am dedicat doborîrea recordului personal tatălui meu care azi îşi serbează ziua de naştere 🙂 162 de km. 1318 m diferenţă de altitudine. 8 ore şi 12 minute. And feeling strong 🙂

11072009111

-Dragă, eu înţeleg că la competiţii cum e Tour merg oameni mai bine pregătiţi ca noi, absolut. Că pentru ei 200 de km e floare la ureche. Ceea ce nu pot să înţeleg e cum de eu spre sfîrşit abia pedalez pînă în casă, în timp ce ei mai şi sprintează! Şi a doua zi o iau de la capăt!
-Ei, aş sprinta şi eu dacă aş şti că mă aşteapă păpică gata şi masaj… 🙂 Păi ei nici măcar nu trebuie să spele vasele! 🙂

Lasă un răspuns

