Leapşă de bine v-am regăsit:)

De la viata e complexa 🙂

1.Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici cel de-al patrulea rand.
„[…]pomoći će vam da tečno čitate tvrtku – jer ona je tekst, ona[…]” – Corinne Maier -Dobar dan, lijenosti. :))))) Dacă ar merita, v-aş traducea 🙂

2. Fara sa verificati , cat e ora?
19.30

3. Verificati.
19.29 (nu se pune că m-am uitat la ceas la 19.20 😀

4. Cum sunteti imbracat(a)?
Într-un rochiţ flu-flu alb/bleu cu fluturaşi care tocmai a aniversat 10 ani de existenţă 🙂

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La blogul personal, ce surpriză :))))

6. Ce zgomot auziti in afara de cel al calculatorului?
Dum-dum de la o maşină în trecere, un copil a ţîpat: „aaaa”, vecinii sînt la o şuetă pe balcon, un papagal face vocalize etc. 🙂 Ghiciţi dacă Oana stă la bloc sau la casă 🙂

7. Cand ati iesit ultima data si pentru ce?
Azi-dimineaţă am ieşit pînă-n Maribor şi Ptuj, i-am dus pe socri într-un pelerinaj la locurile de suflet ale tinereţelor lor 🙂

8. Ce ati visat ieri noaptea?
Cred că n-am visat nimic.

9. Cand ati ras ultima data?
Adineauri, cînd mi-am dat seama că „a ieşi” înseamnă printre altele şi „a defeca” şi că prima parte a întrebării 7 e potrivită pt. un cabinet medical :))))

10. Ce aveti pe peretzii incaperii unde sunteti?
Poze proprii, artă la cel mai înal nivel 🙂 Numere de concurs de la bicicliade, medalii, un poster cu Livestrong, un calendar din 2008…

11. Daca ati deveni multimilionari peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
O bicicletă de curse. Cea mai scumpă 😀

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Lung-metraj, vineri: Fish Tank a lu’ Andrea Arnold, cîştigătorul de la Motovun, cîh. Scurt-metraj, aseară: – Shopping (îl puteţi vedea pe site-ul Motovun film festival) 🙂

13. Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Dap, o reclamă la apă cu cofeină (şi gust de suc de soc 🙂

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
E o idee minunată, extraordinară, cum de nu m-am gîndit să lansez eu unul… 🙂 Wait a minute, am gîndit unul similar… Pe vremea aia îi zicea „caiet de amintiri” şi îl completa clasa a 5-a B de la şcoala generală nr. 8 Bv. 🙂

15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
Ăăă, guvernul croat a crescut TVA-ul la 23% şi s-a gîndit să ia în visteria proprie 4% din veniturile nete de peste 3000 de kune. În alte cuvinte mi-au luat gîndul de la cursieră, da’ noi să fim sănătoşi 🙂

16. Care este prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba despre o fetita?
N-aş vrea fetiţă.

17. Si daca ar fi vorba de un baiat?
Cred că n-aş vrea nici băiat deocamdată 🙂 Pe vremuri ziceam că Vlad sună bine… Sau Matei… Acu’ nu mai ştiu.

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Hehehehe, cre’ că cine-o pus primu’ de leapşă nu s-o gîndit că ajunge la emigranţii români :))))))) Dar răspunsul e da, m-am gîndit să locuiesc în străinătatea străinătăţii :))))) Finlanda îmi pare simpatică după festivalul de film de la Motovun la care a fost ţară-partener 🙂

19. Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?
Ai greşit cînd ai susţinut sus şi tare că nu exist, da’ mi-eşti simpatică, hai să bem o bere 🙂

20. Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?
Oh-lala. Poci să răspund cum a răspuns la aceeaşi întrebare o frumuseţe balcanică la Miss World: „It’s ok” ? :))))

21.Va place sa dansati?

Da, da’ nu mai pot toată noaptea ca pe vremuri… 😦

22. George Bush?
Saddam Hussein? Io despre el întrebam în oracolul de clasa a 5-a :)))))

23. Ce ati vazut la tv. ultima data?
N-am televizor aşa că ultima dată cînd m-am uitat la ceva trebe să fi fost un talk-show croat pe care-l vizionăm ca parte a ritualului de duminică cînd mă văd cu socrii… Memorabil 😀

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa primeasca aceasta leapsa?
O dau mai departe unei singure persoane care face cît patru ca să-şi exerseze româna: Tomşescule, ai legătura 🙂 Bineînţeles, şi oricui altcuiva doreşte şi pofteşte… 🙂

5 gânduri despre &8222;Leapşă de bine v-am regăsit:)&8221;

  1. Hehe, respectul e de înţeles, da’ lacrimile în ochi? Or hi de la rîsul continuu sau de la statul pe budă? :))))) Am comentat şi la tine, da’ nu ştiu dacă a dispărut în neant părerea sau a intrat la moderare…

Lasă un răspuns

