Alpii, slovenii şi festivalul de film de la Motovun :)

Întrucît tocmai ne-am întors de la un festival de film unde s-au acordat premii pentru cele mai cele filme, o să prezint şi eu momentele „cele mai” ale vacanţei de vară 2009 🙂

Premiul pentru cel mai rapid sprinter din echipa Oana şi Zlatko goes to… OANA! Explicaţie: în Slovenia am stat la o fermă turistică în deal, la fo’ 4 km de satul de care aparţinea. Oriunde ne-am plimbat pe jos, cu biţa sau maşina am avut de trecut de doi căţei dezlegaţi, blînzi altminteri, da’ cum Oana nu are încredere în căţei de cînd erau s-o pape pe Dealul Mitropoliei, n-a ştiut cum să facă să treacă mai repede de ei 🙂 La vale a fost uşor, la deal am avut de sprintat şi cu mîndrie în glas declar că nu m-au prins 🙂 Da’ trebuie să zic şi că abia m-am mişcat în zilele următoare – deh, suferinţe de sprinteri, numa’ Cavendish mă poate înţelege :)))

livada cu catel
(privelişte de pe drumul spre casă, în stînga livada cu lup german 🙂

vedere de la balcon
(da’ nu mă plîng de sprinturi căci aşa o privelişte mă aştepta pe balconul camerei 🙂

To be continued…

5 gânduri despre &8222;Alpii, slovenii şi festivalul de film de la Motovun :)&8221;

  1. era şi un film cu nişte unii pe biţe, parcă filmul erea cu biciclişti care se antrenau şi-i ia la fugă un căţel tare fioros. Îmi scapă acum, dar parcă era cu Kevin Costner sau să fi fost cu Oama? 😉

  2. Hehe, bine îţi aduci aminte de trainingul cu Eddie 🙂 Să ştii că exact aşa m-am simţit 🙂 Tomşescu n-a avut nici o treabă: s-a oprit, i-a mîngîiat şi salutat şi a plecat mai departe 🙂 Neînfricaţi croaţii ăştia, dom’le 🙂

  3. Seeeervus, Lolek 🙂 Ce surpriză plăcută mi-ai făcut! 🙂 Acum sînt într-o semi-vacanţă: muncesc numa’ un pic cît să am bani de buzunar 🙂 Cît despre rochia albă rămîne cum am stabilit : tu vei fi primul care va afla :))))

Lasă un răspuns

