…şi festivalul de film de la Motovun :)

A mai rămas un premiu de decernat pentru vacanţa de vară 2009 şi anume cel pentru cele mai simpatice săli de cinema în care am intrat vreodată 🙂 

P1070853

A fost simpatic la festival în general: filmele ne-au bucurat căci au fost altfel decît ce vedem de obicei motiv pentru care am supradozat: am reuşit să vedem vreo 20 de proiecţii în 5 zile 🙂 Am cunoscut un pic mai bine Finlanda căci a fost ţara-partener şi au pus la bătaie documentare de-ale lor care ne-au plăcut mult. Atmosfera destul de faină cu excepţiile de rigoare – nesimţiţi care se îmbată pînă nu mai ştiu de ei îs peste tot. Am mai apreciat creativitatea organizatorior şi berea Favorit care e bună şi răcoritoare 🙂 În concluzie: n-a fost rău, da’ sigur se poate mai bine mai ales că avem şi noi o vîrstă, la festival de film vrem să vedem filme şi să dormim noaptea 🙂 TIFF-ul îmi pare serios… 🙂

Oh şi veste bună pentru cei ce vor să cîştige din scrisul pe blog: SE POATE! Noi am cîştigat bilete să intrăm la proiecţii scriind pe blogul festivalului 🙂 „MFF – thoughts on the last day” e una din intrările mele 🙂 Tomşescu a scris în croată şi nici nu s-a semnat 🙂 

P1070832

P.S. Se mai acordă o Menţiune specială pentru cei mai politicoşi participanţi la trafic… ŞOFERILOR SLOVENI! Explicaţie: a trebuit să împărţim şoselele nu mereu largi şi nu mereu proaspăt asfaltate ale Sloveniei cu maşini, camioane, motociclişti şi alţi biciclişti. În general mă simt răsfăţată de şoferi căci ne ocolesc cu destulă grijă (altminteri n-aş mai fi aci să vă povestesc:), da’ să ne salute cu zîmbetul pe buze şi să ne încurajeze, deşi era clar că-i încurcam şi le făceam drumul mai lung, io n-am mai pomenit! Cinste lor 🙂 Tii, era să-i uit…

Lasă un răspuns

