Habemus triatletum olimpicum :)

nr de concurs

Numărul de concurs…

inot 2

În apă…

bita

Pe uscat, cu biţa…

alergat

Pe uscat, la trap…

Cine este el? Tomşescu evident! Nu-i de colo să înoţi 1,5 km, să bicicleşti 42 (cu 900 de m diferenţă de nivel!) şi să mai alergi 10 km ca să-ţi revii, pe vînt şi soare şi totul în 4 ore! BRA-VO! You’re an inspiration to us all 🙂

Concluzii:
1. Vreau şi io!!!! Au fost trei fete înscrise la triatlonul olimpic care a avut loc azi pe insula Krk, două au terminat şi alte cinci au luat startul la triatlonul olimpicX2. Păi nu-i păcat să nu mă duc şi io? Dacă nu altceva, aş fi prima româncă din competiţie 🙂

2. Nu mai plec fără cort!!!! Am tras peste noapte în gazdă că am zis să dormim în pat înainte de competiţie sau ne-am gîndit c-o fi prea frig noaptea afară, sub stele. Mofturi! Aşa m-au zăpăcit vecinii guralivi, maşinile care mai treceau pe lîngă casă şi un frigider vechi care tot bîrîia undeva… Cînd am adormit, în sfîrşit, au năvălit ţînţarii… :))) Bine că m-am dus numa’ la susţinut triatleţi că altfel plîngeam de ciudă 🙂

9 gânduri despre &8222;Habemus triatletum olimpicum :)&8221;

  1. Claule, îi transmit – acum e deja plecat în delegaţie prin ţările vecine 🙂

    Danule, mofturi 🙂 Ia-ţi biţa pe coclauri, lasă pistele de biciclete că atunci cînd le-or marca edilii, s-or parca fix pe ele concetăţenii şi în ritmul ăsta nu mai apuci să fii sănătos 🙂

    Noi n-o facem neapărat ca să nu fim betegi, ci că-i fain 🙂 Îmi place şi în afara competiţiilor, dar şi înauntru: e o energie specială în aer, oamenii dau ce au mai bun din ei, e o lume în care cîştigă cine-i mai bun în momentul ăla – nu cine are pile la organizator – şi una din puţinele situaţii în care te lupţi, dar, chiar de eşti ultimul sosit, tot eşti cîştigat 🙂

    Ieri m-am simţit minunat încurajîndu-i pe parcurs pe toţi, mulţi mi-au mulţumit şi m-au felicitat ei pentru gest de pe biţă sau din alergare, unii m-au căutat după ce s-a terminat triatlonul 🙂 N-ai cum să nu te simţi aproape de ei – on big happy family 🙂

  2. Super tare!!!
    Felicitarile mele participantului si sustinatorilor 🙂
    Intrebare stupida: Cat i-a luat sa bicicleasca 40km (aproximativ)?

  3. Mulţumesc şi eu în numele susţinătorilor 🙂 Şi mulţumesc pentru comentariu şi încurajări, Nick – toată lumea e mulţumită acum 🙂

  4. Suoer fain!
    Mersi de link. M-am uitat cred ca la toate pozele. Foarte motivant si frumos. Bravo!!
    Deocamdata ne mai antrenam 🙂

Lasă un răspuns

