Gînduri după trei zile de simultană

Oana a făcut pe Nicole Kidman în „The Interpreter” zilele trecute şi acu’, pînă i se reface neuronul, aşterne gînduri că o furnică tastatura 🙂

1. Aş începe cu „The Secret works”! Nu ştiu dacă aţi citit cartea Rhondei Byrne sau aţi văzut filmul cu numele „The SecretThe Law of Attraction„. Io am văzut filmul şi mi-a plăcut tare, deşi nu-s adepta propagandei motivaţionale.

Mi-au plăcut oamenii care vorbesc în el, încîntarea şi energia lor poate mai mult decît mesajul. Vă zic pe scurt care era el: dacă vrei ceva, trebuie să ceri şi să vizualizezi cum ar fi dacă ţi s-ar îndeplini dorinţa şi atunci Universul va conspira să primeşti ce visezi. There’s only one trick: formulează dorinţa în mod pozitiv pentru că Universul nu aude bine şi, în loc să facă să dispară aglomeraţia din oraş atunci cînd te grăbeşti, va produce exact efectul invers cînd tu spui: „Dă Doamne să NU întîrzii la servici” 🙂 Deci gîndeşte pozitiv şi good things will happen to you.

Z. nu a vrut nici să audă de el şi a făcut mişto de mine cînd i-am zis că mi s-a întîmplat în viaţă să mi se îndeplinească brusc sau lent dorinţe puse aşa, într-o doară 🙂 Rîde Făt-frumos, dar el pune principiul în aplicare în fiecare zi şi cam tot ce-şi pune în cap îi iese.

Dar am divagat, vorbeam despre traducerea simultană. Sînt convinsă că a apărut în viaţa mea pentru că am decis că-mi trebuie o cursieră 🙂 Colega mea de cabină mă întreba după două zile de conferinţă în care s-a dezbătut dezbaterea dezbaterii şi nu s-a tras nici o concluzie: „Ce sens are adunarea asta? Numai au cheltuit banii degeaba!”. I-am răspuns că ei s-au adunat pentru că Oana are nevoie de încă o biţă 🙂

Prinţesa Roşie e fenomenal de solidă şi un partener de nădejde, dar nu e foarte rapidă şi e destul de greoaie la deal. Pe ea o s-o am atunci cînd explorăm, o luăm prin pădure şi prin oraş, însă mi-ar trebui o alta pentru triatlon 😀

Problema e că bicicletele de şosea îs scumpuţe, cele mai ieftine vizionate n-au fost nici pe departe aşa de elegante pe cît mi-aş dori… Oricum, eram hotărîtă să pun lună de lună ceva deoparte şi, cînd voi aduna suficient, să-mi iau una sexi pentru că merit 🙂

Se pare că nu va fi nevoie să aştept tot anul, cînd or să-mi plătească organizatorii astea trei zile, mă duc fix la magazin căci Z. a identificat o mîndreţe de biţă care-i şi frumoasă şi serioasă şi devreme acasă (şi nu-mi depăşeşte puterea de cumpărare 🙂 – are un ochi omul ăsta, extraordinar 😀

2. Că oamenilor le place să se audă vorbind şi că atunci e cel mai greu să-i traduci, ştiam deja, mi-a fost doar reconfirmat.

Că eu sînt ultima verigă din lanţ care trebuie să zbîrnîie pentru că toate celelalte verigi nu şi-au făcut treaba cum trebuie, nu-i ceva nou. Studiu de caz: organizatorul a hotărît tîrziu cine vor fi speakerii la conferinţă, aceştia nu au trimis prezentările la timp, deci interpreţii nu s-au putut pregăti cu limbaj de specialitate şi au fost nevoiţi să se descurce la faţa locului. Cine pică prost în caz de bîlbe şi boroboaţe? Păi interpretul, evident şi firma care l-a angajat.

Că oamenii au senzaţia că interpreţii sînt maşini şi, dacă tot primesc o cîrcă de bani, trebuie să fie capabili de orice, în orice condiţii, bănuiam 🙂

Însă toate alea rele, inclusiv emoţiile şi stresul, au dispărut acum. Life is good again 🙂

4 gânduri despre &8222;Gînduri după trei zile de simultană&8221;

  1. Salut! Ne-am intalnit vara trecuta si ti-am spus ca o firma de interpretariat din slovacia ar putea cauta vorbitori de romana si croata! Te intereseaza? Daca da, scrie-mi un mail, ca eu nu mai am adresa ta de mail, si le trimit adresa ta de contact si discuti cu ei mai departe!
    In alta ordine de idei, imi place blogul tau si promit ca o s ate mai citesc si cu alte ocazii!

  2. Seeervus, Alexandra! Mulţumesc pentru vizită – ce mică-i lumea! Oare cum m-ai găsit? 🙂 Mulţumesc şi pentru ofertă, te contactez 🙂

Lasă un răspuns

