Gafe şi găfuţe pe ziua de azi

Ce-i mai puţin confortabil decît să călătoreşti cu mijlocul de transport în comun într-o ţinută elegantă? Să fii nevoit să cari un rucsac roşu şi greu asortat perfect cu condurii negri :))))) De la Franja nu am mai simţit atîţia ochi aţintiţi asupra mea 🙂 Bine că nu m-am cocoţat pe tocuri 🙂

Ce-i mai rău decît să roşeşti şi să te fîstîceşti cînd ai de făcut pe interpretul la o ceremonie oficială? Păi să te roşeşti şi fîstîceşti în ciuda faptului că ai în faţă textul gata tradus :))))) „When I grow up I want to be cool no matter what!”, „No, darling, then you wouldn’t be you!” 🙂

Ce-i mai penibil decît să-ţi pice mămăliga din furculiţă la o masă cu oameni mari? S-o proiectezi pe rochia cea nouă şi frumoasă a proaspetei doamne! Ei, măcar de atît m-a ferit Dumnezeu, Allah şi Mama Natură! Bine că bucata a aterizat sub scaun că, altfel, m-aş fi autoflagelat pînă săptămîna viitoare :)))))

Ce-i mai haios decît să prinzi buchetul miresei? Păi să nu te prinzi că tu eşti fericita şi să încerci să-l dai înapoi: „Sorry, Madam, I think you’ve dropped something…” :)))))

Casă de piatră celor mai cool miri pe care i-am întîlnit vreodată 🙂

Şi acum vă rog să mă îmbărbătaţi şi exemple de gafe personale să enumeraţi :)))))) Sînt binevenite şi intervenţiile tip: „Lasă, dragă, că nu-i sfîrşitul lumii!”, „Se întîmplă şi la case mai mari!”, „Noi să fim sănătoşi…” 🙂

11 gânduri despre &8222;Gafe şi găfuţe pe ziua de azi&8221;

  1. să te bufnească rîsul şi să-ţi sară mucii pe interlocutor. 😀 Eu am păţit-o. Eram în poziţia interlocutorului asaltat de mucii celuilalt. L-am înţeles, erea răcit.

  2. Auci 🙂 Tocmai ce-ai răspuns la întrebarea mea nepusă: „Ce-i mai rău decît să-ţi sară mămăliga pe comesean?” 🙂 Mersi fain 🙂

  3. m-ai luat!!! 😐

    de aseara tot stau sa imi amintesc si sa editez o serie de gafe de gen, dar sincer, n-am reusit. pe la nunti sunt cel care plezneste soacra mica in momente in care trebuie sa ii pupe mana sau sa ii explice cat de fain a iesit nunta fetii. cu toate mainile…

    oama iz za best gaffeur!

  4. Să trag concluzia că numa’ cine nu nunteşte, nu greşeşte? 🙂 Mulţumesc pentru titlul acordat, mă duc să spăl vasele şi să-mi cînt: „I aaaam the champion, I am the champiooon… of the world” 🙂

  5. Nu-s ale mele, sunt ale unui prieten:

    1. Cand iti vine ditai CEO-ul (cel mai tare din lume!) la inaugurarea festiva a sucursalei din Romanica sa scapi pe jos un roll din sunca umplut cu salata boeuf, dupa ce ai fost singurul care te-ai repezit la bufetul rece, inainte sa se rosteasca discursurile. Cu CEO-ul uitandu-se la tine;

    2. Sa gesticulezi aruncand berea pe rochia cantaretei invitate la show-ul de companie

    3. Sa tii de creanga uda-uda, in Poiana la Coliba Haiducului la intrare, ca sa-i faci o gluma colegului tau din spate. Care coleg, politicos, a lasat-o inaintea lui pe Marketing Managera companiei.

    Toate aste sunt absolut reale. Mai vrei?

  6. Ok am trecut la gafe pe categorii. Îmi place. Auzi una de-a mea:
    să-i zici şefei tale că e dusă la fel ca maică-ta, de faţă cu nişte invitaţi, într-o discuţie informală. Iar şefa ta să se prindă şi să te întrebe cum adică?! 😀

  7. Sau alta tot de-a mea din liceu…ăhăăăă ce vremuri.. venise profa’ de geografie la oră şi se plîngea că e obosită. „Măi copii, nu mai pot am 7 clase..”; la care eu îi replic: „Nasol, noi avem 11.” Îţi dai seama că din 6 nu m-a scos pînă într’a doişpea. Mă asculta mereu din teoria Big Bang-ului, parcă era nebună. 😀

  8. Domnilor, vă mulţumesc frumos pentru contribuţie – acum chiar că mă simt mai bine 🙂 Cetăţene Popescu, cele trei exemple sînt suficiente ca să mă convingă că se poate şi mai rău decît ce-am făcut eu 🙂

    Ionuţule, şi i-ai răspuns: „Dusă prin lume!”, aşa-i? 🙂 Aia cu 7 clase e de pomină :))))

  9. Lolek, stai să-ţi zic cum a fost. Asta a fost doar cununia civilă, la masă am mers o mînă de oameni dintre care doar eu „fată”. În timpul dejunului am rîs că să arunce mireasa pe geam buchetul, că să se alinieze şi băieţii necăsătoriţi că, vorba ceea, egalite, liberte, fraternite 🙂 Pînă la urmă mireasa mi l-a înmînat pur şi simplu :))))) Înainte de plecare, eu am avut senzaţia că mi-l dă să-l ţin un pic… Doar cînd au început să aplaude restul invitaţilor am început să roşesc :)))) Aşa că nu există poze… 😀

Lasă un răspuns

