Ziua internaţională a muzicii – leapşă de la DC

N-am ştiut pînă n-am deschis blogul de dimineaţă şi n-am intrat pe la Dan Chichernea cu cafeaua în mînă că azi sărbătorim muzica! Aşa că îi mulţumesc pe această cale, am învăţat ceva nou 🙂 Melodia aleasă de mine este, după cum zice youtube: Karajan/Beethoven. Symphony no.9 / 2nd movement / Berlin pentru energia ei, un oldie but goldie ca la carte 🙂 Datorită ei am decis eu acum ceva ani că muzica clasică e cool 🙂 Mă opresc aci, trebuie să mă pregătesc de şcoală şi de-o cununie civilă 🙂 Da’ voi bucuraţi-vă în tihnă de muzică 🙂 Şi preluaţi, tovarăşi, preluaţi leapşa cu încredere 🙂

Lasă un răspuns

