Pe foarte scurt, la sfîrşit de săptămînă :)

  • Vă place Pedro Almodóvar? Nu rataţi cel mai recent film: Los abrazos rotos/Broken Embraces!
  • Aţi văzut Public Enemies în care Johnny Depp îl joacă pe John Dilinger şi Christian Bale pe Melvin Purvis? Eu n-am rezistat pînă la capăt 🙂 De obicei mă lupt eroic şi, din politeţe, mă uit pînă la sfîrşit oricît de prost ar fi filmul. Îmi spun că, orişicît, oamenii s-au străduit, au dat ce-au avut mai bun din ei 🙂 Însă la vizionarea acestuia am decis că renunţ la politeţuri de acum încolo, timpul meu e prea valoros 🙂
  • Pe aici am fost azi cu bicicleta. Ziua a fost fenomenală, iar Oana a fost în formă tare bună! Se bucură căci e mult mai sprintenă la deal de cînd cu kilogramele pierdute prin antrenamentele pentru triatlon 😀 Şi parcă are energie mai multă, s-a trezit de bună voie şi nesilită de nimeni la 8 sîmbătă! Şi duminică! O s-o ţin sub observaţie şi vă mai relatez 🙂
4 gânduri despre &8222;Pe foarte scurt, la sfîrşit de săptămînă :)&8221;

  1. Noua ne-a placut mult. Eram la cinema si ne-a placut mult atmosfera, imaginea, regia, sunetul. Am avut a very gooood feeeeling about it si during.
    E adevarat, face parte din categoria „daca l-as vedea acasa as adormi pe canapea”, si daca vrei sa vezi filmul din varful piramidei de sforait du-te la „Antichrist”, DAR si n-am formatare sa pun un dar mai mare… dar, Public Enemies a fost un film bun, un pic greu de digerat dar foarte foarte real, fara trick-uri cinematografice. Unul dintre cele mai reale, mai putin cinematografice actiuni, pelicule, filme, 2 ore si ceva din ultima vreme.

  2. Tiii, păi să-i mai dăm o şansă atunci 🙂 Recitind ce-am zis despre el mi-am dat seama că reiese că îl consider un film prost ceea ce nu-i cazul – doar că nu-i genul meu.

    Eu i-am sesizat cadrele studiate (Z. a comentat că arată ca „cheap HBO”, da’ ce ştie el – filmul ăsta o fi multe, da’ numa’ „cheap” nu e 🙂 )şi mi-a trecut prin cap că Michael Mann („Hancock” mi-a fost simpatic, „The Insider” mi-a plăcut tare!) s-a hotărît să ia un subiect de film de acţiune şi să-l facă ARTISTIC ca să dovedească faptul că poate… Lăudabil, însă i-am întrezărit efortul la fiece pas, parcă fiecare scenă, în loc să mă facă să exclam „uau”, mi-a transmis din partea autorului 3 în 1 (regizor, scenarist şi producător) „e că am ales cel mai estetic unghi?” 🙂 şi cum povestea nu m-a prins, am ales să fac altceva 🙂

    La cinema nu merem la blockbustere din principiu 😀 Susţinem cinematografia independentă, europeană (dar nu numai 🙂 ) în general pe cei care fac din rahat bici şi mai şi pocneşte 🙂

    Mulţumesc pentru avertizarea referitoare la Antichrist – las’ că te cred pe cuvînt 🙂

  3. Dragă Oana, reţin sfatul legat de Almodovar (n-aş vrea să ratez nimic din ce face el)şi Broken Embraces,dar şi pledoaria lui BebeShop pentru Public Enemies ! E convingatoare… tînjesc dupa un western…Michael Mann, Johnny Depp, Christian Bale..eee?:D

    Am fost si „aici” si m-am bucurat de peisaje si filmuleţ cu oana si Zlatko: la noi a fost o vreme amarîtă weekendu’ asta, azi s-a mai razbunat dar e brrr:(…padurea pe la voi e mai colorată, să mai trimiteţi , triatleţilor!:)

    Mi-a fost mai uşor decît să mă duc să văd cine-a cîştigat duatlon-u,să-mi fie ruşine,….dar dac-aş fi pedalat 55 km ??

    …bănuiesc că e valabil si pentru tine „PAIN DOESN’T HURT”, devreme ce ai mai avut chef si de postat asear’?!

  4. Gata cu culorile forestiere, de azi ploo gri 😦 De relatat am avut energie aseară, da’ azi am dormit pînă la 11 😀 Vizionare plăcută la filme 🙂

Lasă un răspuns

