Zlatko s-a jucat…

şi din tura de duminică un film a montat 🙂 Oana, mîndră cum n-aţi mai observat, imediat l-a şi promovat 🙂

3 gânduri despre &8222;Zlatko s-a jucat…&8221;

  1. Draga Oana mindra:),

    …adineaori l-am vazut pe Youtube si vroiam sa-l salut pe autor, acolo, la adresa lui, dar n-am stiut cum!:) Ii las aici, un salut si un multumesc frumos ca pot sa vad si eu cum fu’ duminica spre Samobor 🙂

  2. Maman, am transmis 🙂

    Mijule, nu numa’ că a plouat (asta nu mă ţine-n casă dacă doru’ de ducă e mare :D), da’ Oana a şi lucrat (o traducere lungă, da’ urgentă 🙂 Da’ nu se face iar vineri… 🙂

Lasă un răspuns

