Să mai zică cineva că nu-s patrioată :)))

P1080300

Z. a avut o fantezie: să ne personalizeze bicicletele ca să se ştie „ale cui ie” 🙂 N-am avut inima să mă opun să-mi lipească abţibildul de mai sus pe Prinţesă – lasă, mamă, bine că nu umblă prin cîrciumi şi pe la fomei 🙂

În altă ordine de idei – life is good! Again! Azi am luat-o la deal cu biţele, credeam că o să fie o zi însorită, a fost una vîntoasă, da’ nu ne-am descurajat şi acasă într-o bucată am debarcat, după 80 de km de pedalat :))) Am păpat – miam-miam nu ca-ş fi io maestru bucătar, vîntu’ e de vină 🙂 şi la nuna-nuna cu noi, cum zice cea mai înţeleaptă prietenă a mea 🙂 – sssst, Z. nu s-a trezit încă! 🙂 În rest, dacă vă întrebaţi, totul decurge după cum am stabilit: şcoli, treburi administrative, swim, bike, run :)))) Oh şi citim: „Triathlon Training for Dummies” :))))

5 gânduri despre &8222;Să mai zică cineva că nu-s patrioată :)))&8221;

  1. Arată bine prinţesa cu abţtibildu’ şi mai dă o şansă românilor de a fi văzuţi şi ca persoane onorabile prin străinezia 🙂

    Triathlon for dummies ??…asta-i autoironie sau dummies=pe înţelesul tuturor?? (dacă citesc şi io îmi vine să mă antrenez pentru triatlon?? 🙂

    Cugetare: cum poţi să pedalezi 80 km, papi, nani şi mai şi scri pe blog în aceeaşi seară?? Ce pun ăia în mîncare pe-acolo pe la voi?? 🙂

    ………Toată stima 😉

  2. „Triatlonul pentru to(n)ţi” se numeşte cartea, autoare sînt Deirdre Pitney şi Donna Durney 🙂 Avînd-o în variantă electronică, ţi-o putem trimite – şi-apăi vezi tu dacă te apuci au ba 🙂

    La cugetare nu răspund, roşesc 🙂 Sîntem buni, ce mai… :))))

  3. …trimite-o aici, poate găseşti oameni în stare să facă mai mult decît să o citească numai!:-D… eu îţi zic merci de cărticică şi mă fac miiică, miică( mult prea mică să pot învăţa să fiu atletă :()

Lasă un răspuns

