No, să vedeţi chestie…

Nici n-am terminat io bine să mă minunez de cîtă energie am, că am rămas fără! Am suspectat un virusel care s-o lipit de stomacu’ meu ca spagheta de oală, am făcut o cercetare amănunţită pe google şi am constatat că nu e H1N1, am luat o vitamină şi am decretat o zi liberă pentru ca să zac în pat cu Harry Potter (în căşti – v-am zis că sîntem fani? Am văzut toate filmele şi Z. a găsit audio book-ul! Noul hobby al cuplului Bakanić-Tomşescu e să revadă filmele şi să identifice diferenţele faţă de carte 😀 Of course, the book is much better :).

Am lăsat-o mai uşor cu antrenamentele transformîndu-l pe cel de ieri într-o plimbare romantică în jurul lacului ceţos şi pustiu… Bine, spre final am mărit şi grăbit pasul că se lăsase frigul şi numa’ Jack Spintecătorul lipsea din peisaj 🙂

Azi a fost una din zilele acelea mofturoase ale Oamei, cînd e suficientă o schimbare de plan, cînd nu trebuie mai mult decît să nu-i iasă pastele ca lui Jamie Oliver sau să nu se asorteze prînzul cu vinul ca să o apuce desperarea, „neliniştea metafizică” camilpetresciană (da, citesc şi „Ultima noapte de dragoste, întîia noapte de război” – poate de la ea mi se trage 🙂 şi să tragă concluzia că, iremediabil, „life sucks” 🙂 Trece cu un pui de somn, de obicei, sau cu puţin alint ceea ce s-a întîmplat şi azi, evident 🙂 Viaţa e frumoasă din nou, copii se joacă în faţa blocului şi oamenii fac nunţi – gălăgioase, cum e obiceiul pe la croaţi, cu claxoane enervante şi steaguri fluturînd. Şi io mă-ntreb în barbă: ce te faci dacă te apucă pandaliile în „cea mai fericită zi din viaţa ta”? 🙂 Vezi, Oamă, că se poate mai rău? 🙂

2 gânduri despre &8222;No, să vedeţi chestie…&8221;

  1. …nici n-ai cum , Oană , să n-ai şi tu slabiciuni, zile mai plouate, spleen şi cina mai puţin asortate cu vinu’ sau musafiru’…că doar om eşti şi de-aia te iubim! 🙂
    iartă-ţi şi tu tie şi mai ia o pauză de refacere şi actualizare strategie ! 😀

  2. Ei, dar vezi tu, drag maman, că Oana mai uită chestiunile acestea 🙂 Ea e neînfrîntă, ideală, perfectă şi invincibilă – pînă nu dă virusu’ cu ea de pămînt 🙂 Ş-atunci de musai face pauză 🙂 Oricum, permiteţi-mi să raportez, mi-am revenit 🙂

Lasă un răspuns

