Pauză

Se munceşte intens pe meleaguri croate, da’ vestea bună e că am vacanţă de Crăciun din 18 decembrie pînă-n 12 ianuarie!!! Nu-i aşa de rău să fii prof 🙂 Ne auzim atunci 🙂

P.S. A sosit „Săgeata albastră”, biţa noo care-i tare cool, da’ nu vi-o prezint că încă e-n pielea goală – nici pedalele pe care le merită nu i le-am montat 🙂

6 gânduri despre &8222;Pauză&8221;

  1. Cipri, îţi zic că asta-i soluţia: prof să te faci şi să vii la mine la lecţii de downshifting – fac şi io un ban în plus :)))

    Mijule, nu-ş’ ce să răspund, cre’ că mi-am cam dat cu firma-n cap căci hotărîrea că-mi mai trebuie o bicicletă, şi încă una rapidă, nu-i taman daunşifterească :)))

    Bebeshop, să-mi trăieşti că am început ziua rîzînd în hohote :))) Allez, Richard!!! L-aţi văzut pe primul biciclist cum a accelerat la deal în ovaţiile mulţimii? Ăsta-i cel mai bun dopping :))))

  2. vorba inglesului, ‘for what it’s worth…’ – in downshifting, relationat la ce faci pentru bani, poti sa te apuci si de cantine sociale 😀

  3. Nu, nu, nu – 8 ani de voluntariat/lucru la Crucea Roşie m-au lecuit de grija pentru semeni – mai bine biţă noo 🙂

Lasă un răspuns

