Prima tură cu Săgeata albastră:)

Am luat-o aşa, cu pedalele împrumutate de la Prinţesa roşie, ca să văd de pot s-o stăpînesc. N-am mers pe şosea, mediul ei natural, ci în jurul bazei de agrement Jarun, pe teren sigur, fără maşini şi obstacole multe acum cînd s-a lăsat frigul.

În ziua în care am cumpărat-o, la întoarcere de la servici, Z. a adus-o pînă la gară şi am dat o tură prin parcare după care am condus-o pînă acasă. Mi s-a părut că-i mai nărăvaşă decît ce-am încercat pînă acum (o biţă veche de oraş şi mountain bike-ul pe care-l cunoaşteţi sub numele de Prinţesa roşie – îi zicem aşa căci culoarea modelului a fost „princess red” 🙂 ), drept pentru care m-am crispat puţin. Dar azi a fost prima ieşire oficială 🙂

Şi a fost o experienţă tare faină! Ne-am obişnuit repede una cu alta, mai repede decît aş fi crezut! Dacă-mi puneam mintea, cred că aş fi reuşit să beau apă din mers ceea ce, vă ziceam, la mine este apogeul controlului bicicletei 🙂 Accelerează mult mai uşor decît Prinţesa, îmi dă senzaţia că răspunde gîndurilor mele 🙂 Şi e rapidă. Pe drum drept, cu vînt din faţă am mers cu 30 şi la oră, viteza medie a fost 23 şi ceva la oră cu tot frigul, vîntul şi kilele de haine de pe mine (cu Prinţesa, acu’ două săptămîni aia maximă a fost 20!) Numa’ că trebuie să pot şi eu cît poate ea, ceea ce e motivaţie pentru antrenamente 🙂

Schimbă vitezele aşa de uşor că uneori nu-mi vine să cred că a făcut-o deja şi mă uit la lanţ, să verific 🙂 Văz că poziţia mi-e bună (după 40 de km, nu mă doare nimic :), doar pe frîne trebuie să mi le apropii altfel o să-mi fie greu la coborîri 🙂 Amortizor neavînd, era pregătită sufleteşte de zdruncinări mai serioase, dar nu a fost cazul. Z. zice că asta mulţumită furcii de carbon şi a design-ului cadrului. Mulţumesc pe această ocazie inginerilor de la Cube, great job! 🙂

Mă declar foarte mulţumită de achiziţie, de-abia aştept să-mi cumpăr papuci pentru pedale clipless şi să-nvăţ să merg cu ei! Aia o să fie distracţie 🙂 Cică musai cazi o dată că uiţi că eşti legat de pedale – pe partea asta nu o aştept cu nerăbdare 🙂

4 gânduri despre &8222;Prima tură cu Săgeata albastră:)&8221;

  1. ……..si ai prins si 32 km/h??…uau 🙂
    o să zbori de-acum la concursuri, Oana, să vezi tu că n-o să te mai întreacă pensionarele slovene!! Baftă şi să te bucuri de fiecare ride! 😀

  2. Maman, mulţam fain de urări, da’ pensionarele slovene au şi ele săgeţile lor, aşa că tot trebuie să pun muşchiul la treabă 🙂

Lasă un răspuns

