Trăiască încălzirea globală :)

6 gânduri despre &8222;Trăiască încălzirea globală :)&8221;

  1. sper ca nu iti pare rau ca someaza sageata albastra 😉

    am facut si eu ceva plimbari in noapte pe ulitele satului in ger. foarte fain, pentru animalul de birou, sedentar, care sunt 🙂
    sa nu mai zic de copii, veniti din ploioasa anglie, direct in decorul asta hibernal(cat o tine, vad ca sunt previziuni de craciun cu 7 grade si ceva ploi pe aici)

  2. Liviu, tu ai avut dreptate 🙂 Azi au curs şuvoaie 🙂 Dar a fost frumos cît a durat 🙂

    Miju, nu-mi pare rău că mă aşteptam să se întîmple aşa 🙂 Da’ e fain şi să te plimbi, mai ales prin zăpadă şi apoi să intri la un vin fiert… 🙂

  3. …ca-n poveşti a nins la Zagreb!

    încălzirea globală face şi minuni, dar puţine şi scurte 😛

    bine că ai pozat minunea vremelnică, să o ai amintire pentru altădată 🙂

    la noi, la munte a nins putin, dar e frig si albul mai sta pe la noi mai mult, sper, că mă bucur ca copilu’ !… 🙂

Lasă un răspuns

