Toate cele bune!

De fapt, în original a sunat: „Sve najbolje!” 🙂 Aşa mi-a urat vînzătoarea de la Mercator azi cînd am mers după pătrunjel (adică la un last-minute shopping 🙂 Mi-am zis că a fost foarte diplomat din partea ei, nu toţi sărbătorim Crăciunul, aşa că preiau urarea şi vi-o adresez cu drag:

Toate cele bune! Să fiţi sănătoşi, voioşi şi de oaspeţi bucuroşi 🙂

În loc de felicitare, chocolate chip cookies 🙂

Mulţumesc Teo’s Kitchen! Mulţumesc bebeshop că fără tine n-o găseam pe Teo şi nu mai impresionam în mod repetat familia 🙂

Later edit: Şi o felicitare producţie proprie 🙂

5 gânduri despre &8222;Toate cele bune!&8221;

  1. Iu-huu, chiar că arată fain cookies presents , jos pălăria! 🙂
    Bună idee de cadou , o să mă inspir de la tine în viitor…. teamă mi-e că nu găsesc pe-aici borcănele aşa de prezentabile, dar inprovizăm, ne-am obişnuit cu.. ;P
    “Sve najbolje!” , Oana şi Zlatko

Lasă un răspuns

