London [6]

Gata-s sărbătorile de iarnă 2009/10! A fost bine, am stat acasă, am fost liniştiţi şi sportivi şi ne-a priit :). Vestea cea bună e că vacanţa nu-i gata :). De fapt, pentru Z., ea de-abia începe! Ce să-i fac dacă nu-i profesor? 🙂

N-am mai terminat seria despre Londra. N-am scris despre Canary Wharf, locul în care m-am simţit ca-ntr-un film SF şi în care nu mi-a ajuns gîtul să cuprind clădirile în întreaga lor înălţime de sticlă şi oţel. Nu mai ştiu dacă am zis ceva despre farmecul vieţii de zi cu zi, despre căsuţe şi blocuri (nu credeam s-ajung vreodată să spun că-mi plac blocurile!), despre tîrgurile de sfîrşit de săptămînă unde mi-am dorit să revin ca să-ncerc bunătăţi culinare de pe-ntreg mapamondul 🙂

Nu am atins decît tangenţial subiectul nenumăratelor muzee cool. Adevărul e că mi-a fost tare greu să pun în cuvinte experienţa şi să repet „Uau!” la nesfîrşit ar fi fost taare plictisitor 🙂 Poate n-am terminat seria cu gîndul că aş vrea să continue la nesfîrşit, că, dacă-i pun punct, o să se închidă toată experienţa într-o bulă şi o să dispară. Bineînţeles că mi-am dorit să mă întorc 🙂 O parte din Z. şi-a dorit să se întoarcă la „shopping” 🙂 Pînă să-l judecaţi greşit trebuie să vă zic că o şi mai mare parte a tînjit după Science Museum de cînd am aterizat la Zagreb 🙂

Şi pentru că am fost cuminţi şi am mîncat toate legumele (ok, recunosc, le-am mîncat io şi pe ale lui Z. că el nu serveşte aşa ceva 🙂 ) sau poate pentru că sîntem nişte norocoşi – mai probabil :), mergem iar la Londra! De data asta pentru o săptămînă, sper să ne ajungă 🙂 Încă nu-mi vine să cred, da’ mă dezmeticesc eu 🙂 A great way to start the new year 🙂 Vă pup şi vă întreb ce vreţi să vă aducă Oama de la Londra? 🙂

6 gânduri despre &8222;London [6]&8221;

  1. sos worcestershire. Atît. Şi dacă la întoarcere veniţi pe scurtătură prin Italia, nişte broccoli. 😉

    Hai v-am pupat, dixtracţie faină şi vacanţă tihnită să aveţi!

    ionutu şi Dora.

  2. o saptamana – n-o sa va ajunga

    cartile pe amazon.co.uk sunt mai ieftine decat in librarii (deseori mult mai ieftine). veniti cu lista pregatita sa dam comanda in prima zi, sa ajunga pana plecati…
    pentru articole sportive dati un preview la sportsdirect.com si la fieldandtrek.com. asta din urma l-am gasit in covent garden langa o reprezentanta northface si ne-am luat cate una, cate alta…

    high street retails inca sunt in reduceri, daca aveti chef de shopping rezervati o zi-doua pentru asta. sau alcatuiti lista de cumparaturi din magazinele online: debenhams.com, next.co.uk/sale, johnlewis.com sau chiar selfridges daca n-aveti ce face cu banii ( SF yellow bags sunt pe locul 2 in cele mai cautate items in aceasta perioada, dupa artificiile de revelion de la eye). s-au mai dus din produse, dar se mai gasesc, mai ales ca acum au ajuns in faza reduced to clear, oricat de jos pretul, doar sa se dea…

    cum ziceam, n-o sa va ajunga o saptamana

    P.S. o sa dati de nanny acasa, sa nu va speriati (unii pe altii)

  3. Ionuţu şi maman, mulţumim de urări 🙂 Am trecut pe listă doleanţele voastre 🙂

    Emil, mulţumim, ne gîndim şi curînd la uşă ne ivim 🙂

Lasă un răspuns

