Greetings from London!

A fost minunat şi, deşi ne-am întors de numa’ o săptămînă şi un pic, parcă a fost acum un an sau poate n-a fost deloc? 🙂 Noroc că Z. a făcut un filmuleţ (pe care îl puteţi vedea aci), aşa am dovada că nu mi-am închipuit vacanţa 🙂

Cînd îmi trag sufletul puţin, că iar am treabă multă, vă povestesc mai pe îndelete 🙂

3 gânduri despre &8222;Greetings from London!&8221;

  1. welcome home!
    mi-au placut povestile wanderlust-ilor din filmulet(intr-o londra cum ii sta ei bine, ploiasa si rece, se vedea dupa gluga)

  2. ..şi să nu uiţi de poze, Oana!…amintirile faine rămîn faine şi dacă poza nu e copie fidelă!!
    Ce mă miră în filmuleţ e că la noi se vorbea de ninsori şi viscole şi drumuri şi aeroporturi blocate …şi cînd colo, Londra, cum zice Miju, cum îi stă ei bine!?…. 🙂

  3. Mijule, eşti un simpatic 🙂

    Maman, cum prind un moment inspirat, cum fac o selecţie 🙂 Au fost şi viscole şi drumuri şi aeroporturi blocate – da’ s-au deblocat după o vreme 🙂 A fost simpatic – în prima noapte cînd am ajuns a nins bogat, a doua zi jumătate din populaţia muncitoare nu s-a dus la lucru din cauza asta 🙂

Lasă un răspuns

