London [7]

Iată c-am reuşit să aleg cîteva poze de la Londra 🙂 Şi am să mai aştern cîteva întîmplări haioase căci a fost o vacanţă în care am rîs mult, de exemplu hălăduind prin pieţe şui sau jucînd „Harry Potter” cu gazdele noastre (mulţumim, mulţumim, muţumim din nou!!! 🙂 ). O să las dialogurile în engleză, îmi pare rău, azi e ziua mea liberă şi mi-e greu să fac traduceri :)))

1. Că tot v-am zis de cartoline de data trecută chiar, mi-am luat un kil şi le-am lipit prin bucătărie ca să-mi înveselească atmosfera 🙂 Cu mesaje cum ar fi: „STRESSED is DESSERTS spelled backwards” sau „Drink Coffee – Do Stupid Things Faster with More Energy” sau „If you want breakfast in bed sleep in the kitchen” :))) Şi multe altele 🙂

2. A fost simpatic cînd ne-am dus la Science Museum şi am cumpărat bilete pentru cinema 3D, „Fly Me to the Moon”:

Simpatica domnişoară de la ghişeu, după bună ziua şi un zîmbet larg: -How many tickets?
Noi: -Two, please.
Simpatica domnişoară de la ghişeu: -For adults?
Noi: -Yes.
Ea: -You do know that this is an animated film…
Zlatko: -Yes. Well you didn’t ask about our mental age :)))

3. A mai fost haios, pe ici pe colo, să ne înţelegem cu vînzătorii la cumpărat cafea, senviş sau halal chicken.
-wejkdhfJkjajkshjfglajdkjshfj ….
-Sorry?
-weaksljdkhsfjdhf …
Zlatko către mine: – Oare e o întrebare? Io dau din umeri şi mă uit în podea 🙂
Domnul insistă: -Wekjkshddjfhjd or wrtrowienfjhjbvjd
Zlatko: – What are our options?
Nenea, exasperat deja: -Wizorwizoutdink!!!

„With or without drink” era întrebarea :)))) Fir-ar să fie turiştii ăştia care nu vorbesc engleza :)))

Bineînţeles că Z. a făcut mişto de mine apoi: „Bine, bă, păi nu eşti tu profă de engleză? De ce mă bagi pe mine la înaintare? „:))))

4. O întîmplare care pe moment n-a fost deloc haioasă, da’ acum e aşa de simpatică şi emblematică că o să-i dăm şi un titlu: „Zlatko, teroristu’, la V&A”

Eram la Victoria and Albert Museum, vizitam galeria de fotografie. Îl văd pe Z. că se aşează la un calculator, eu merg mai departe cu ochii pe pereţi. Puţin mai încolo o aud pe custoşă întrebînd al cui e rucsacul acesta şi îi văd pe doi domni din spate dînd din umeri. În max. 30 de secunde am fost rugaţi să părăsim galeria. Io chiar m-am întrebat şi întrebat pe Z. oare de ce. Merem şi mai vizităm şi alte galerii după care ne îndreptăm spre Science Museum că mai voiam să vedem un film în 3D. Pe drum Z. mă întreabă: „Unde-i rucsacul meu?”.

Primul răspuns a fost că nu ştiu urmat de evaluarea pierderilor în caz că fusese furat. Nimic de neînlocuit, răsuflăm uşuraţi. După care am avut o relevaţie: „L-ai lăsat în galeria de fotografie! De-aia ne-au dat afară!!! TERORISTULE!”

Ne-am întors, jenaţi şi spăşiţi, am întrebat la informaţii ce ne facem. Ni s-a spus să aşteptăm. A venit un domn, security officer, foarte calm şi ne-a zis frumos: „Here is your bag, sir. Please do keep it with you at all times, we had to close the gallery”. Moment în care ma intrat în pămînt, am zis că ne pare rău şi am plecat repede :))) După am încercat să imaginăm o scenă similară în Balcani :)))

5. Acuma Z. zice că întreaga postare aceasta e doar un pretext ca să fac mişto de el (vezi povestirea de mai sus) 🙂 Atunci trebuie să zic şi de cît de tută am fost eu, nu-i aşa? Pentru echilibru 🙂

Vedeţi poza de mai sus în care se vede un bazin jos şi un turn semeţ în partea de sus a fotografiei? E făcută la termele romane de la Bath. Stînd în locul acela de unde am făcut poza mi-a trecut următorul gînd prin cap: „Nu le era rău romanilor, ia te uită ce privelişte aveau cînd se îmbăiau”.

Ăăăă, nu aveau cum să aibă priveliştea pe care o admiram eu pt. că 1. bazinul era acoperit şi 2. catedrala din spate a fost construită mult mai tîrziu :)))

Cheers 🙂

2 gânduri despre &8222;London [7]&8221;

  1. Mă bucur că ţi-ai găsit timp de împărtăşit impresii, îîn sfîîrşit 🙂

    Funny întîmplarea de la muzeu,dar ai tu dreptate:bine că nu s-a întîmplat în România! Măcar o vizită pe la poliţie cu declaraţii despre scopul vizitei şi ce-aţi supt de la mamele voastre, în buna tradiţie, era, indiscutabil. 🙂

    La Bath, of course că e mişto clădirea şi turnu ce se vede, parcă aşa ar fi fost de cînd lumea: îMPREUNĂĂ !! :)( 1-1 Oana-Zlatko :D) De fapt şi atenţionarea pe care v-a făcut-o d-ra la ”Fly me to the moon” arată că oamenii nu dau atît de mare importanţă detaliilor ! 😀

    …în rest, am o nedumerire: la început de ianuarie, mediile anunţau zăpezi în Anglia, furtuni,aeroporturi blocatee…şi tu dai poze cu rain2, rain 4 şi locuri uşor albite de zăpadă!?..
    Bine, porumbeilor, vacanţe plăcute în continuare! 🙂

  2. Pingback: Salutări din Milano :) « Oama’s Weblog

Lasă un răspuns

