O amestecătură :)

Mai întîi să vă salut 🙂 Ce-mi mai faceţi? Cum vă mai e viaţa? Sper că însorită, şi la propriu şi la figurat 🙂

Eu îs bine, sănătos. Am o după-amiază liberă şi aştept: 1. să stea ploaia şi 2. să se trezească din somn consortul ca să mergem la alergat 🙂

Nu ştiu dacă v-am mai zis, da’ priorităţile pe anul ăsta sînt: serviciile (da, da, la plural că am mai multe! Apropo, cîn’ se termină criza asta ieconomică, dom’le, că pe mine mă doare gura de cîte joburi am refuzat? 🙂 şi triatloanele.

La servici facem bani şi pe triatloane îi cheltuim 🙂

Acuma, ca să ajung la servici folosesc în principal mijloace de transport în comun. Io şi cu pensionarii din Zagreb că au transport moca – restu’ populaţiei merge cu maşina şi înjură traficul, pe primar, pe ceilalţi participanţi la trafic etc. 🙂

Cîteodată, recunosc, şi eu înjur în gînd. Mi-e ciudă, dom’le, că aş sta şi io jos că-s obosită şi car 10 kile de cărţi după mine, da’ n-ai loc de tanti şi neni care au ieşit la plimbare cu tramvaiul 🙂 Doamne, cîţi sînt! Într-o dimineţă, uitîndu-mă în jur, am avut senzaţia că-s în filmul cela „Children of men” în care Pămîntul era în pericol din pricină că nu se mai năşteau copii 🙂 Apocaliptic, vă zic. Şi-s trişti şi supăraţi şi bombăne… Îmi pare rău de ei, da’ ce să le fac?

Nu mă-nţelegeţi greşit, io-s tolerantă din fire, le zîmbesc frumos şi, de obicei, le cedez locul (atunci cînd n-o fac înseamnă că-s dărîmată fizic, închid ochii şi mă fac că dorm. Atunci mă fac că plouă chiar de mă înghiontesc 🙂 În general răspunsul e inexistent, puţin zic „mulţumesc” de parcă e clar că li se cuvine locul ăla… Şi mă întreb de ce unei tanti sprintene care are toată ziua la dispoziţie să se odihnească după vizita la coafor i se cuvine mai mult locul jos decît mie cînd vin de la o muncă şi mă duc la alta cărînd, v-am mai zis, un sac de cărţi… Mhmm.

Cîteodată mă distrez de cîtă energie şi rapiditate pot da dovadă încercînd să ajungă primii la un loc liber 🙂 Asta cînd nu primesc coate la ficat 🙂 Deseori îi aud mormăind: „Tinerii din ziua de azi…”, da’ nu mă poci împiedica să mă gîndesc că dacă tinerii de azi i-au avut drept model de comportament pe ei, totul se explică 🙂 Acuma, între noi fie vorba, tinerii din ziua de azi, în 99 la sută din cazuri, sînt drăguţi şi se ridică fără discuţii…

Într-o zi însă m-am mirat şi bucurat de un alt fel de gest. Luasem loc la capăt de linie în tramvai, ascultam o muzică, soare, frumos. Pe parcurs s-a aglomerat şi am obsevat un bătrînel lîngă mine. I-am oferit locul, mi-a mulţumit, l-a acceptat şi s-a oferit la rîndul lui să-mi ţină rucsacul care era, ca de obicei, greu de cărţi 🙂 No, aşe, draghe 🙂

Apropo de bătrîni, într-o zi îmi aminteam că la Londra n-am văzut picior de senior la metrou… Nici prin autobuze. Ai zice că au dispărut de pe faţa pămîntului. Z. a zis că omul pensionar se mută din Londra… Tii ce chestie.

Dar să revenim la serviciuri. Oricîte aş avea şi oricît de puţin timp mi-ar rămîne sînt mîndră să raportez că la antrenamente n-am renunţat! Nici nu mai pot renunţa acum că m-aş îmbolnăvi de nervi 🙂 O săptămînă, două am redus din activităţile fizice, ba că a fost frig, ba că n-am avut timp, ba că ne-a durut şi vreau să vă spun că psihicul meu s-a supărat – stresată făr’ de motiv ca-n săptămîna aceea de mult n-am mai fost!

Aşa că înotăm şi alergăm (săptămîna trecută am alergat în premieră 9 km dintr-o lovitură! Am avut nevoie de 55 de minute, da’ le mai reduc eu pe parcurs 🙂 Şi mergem cu biţa! Am ieşit cu Săgeata între timp, am dus-o şi pe stradă cu emoţii, da’ am reuşit! Încet-încet trebuie s-o duc şi la deal şi la vale şi, mai ales, la curbe 🙂

„Ce scrii?”, întreabă consortul deschizînd un ochi.
„De toate, pe blog”.
„Aha, ćušpajz…” 🙂 A se citi „ciuşpais” care e un fel de mîncare în care se pun de toate 🙂 Z. mă înţelege cel mai bine 🙂

Vă salut şi un kilometru şi pentru voi am să fug 🙂

3 gânduri despre &8222;O amestecătură :)&8221;

  1. …dar unde se duc pensionarii din Londra, cînd se duc??…poate au alte distracţii fără bani! 🙂

    Ai noştri, din Braşov, se duc să-şi facă piaţa unde e mai ieftin…sau evită să meargă pe trotuarele pline de maşini parcate, sau pline de gropi pe care nu le mai repară nimeni pentru că banii-s puţini şi se duc doar in reparaţia carosabilului?!!…dacă stai să discuţi cu ei, motive au pentru ca să ia cu asalt autobuzele 😦

    Asta nu-nseamnă că nu sînt dornici să fie protejaţi ca nişte copii şi nu au ţîfne şi bombăneli…majoritatea îmbătrînesc brusc şi sînt supăraţi că nu mai pot ca altădat’, ceea ce îi face pe foarte mulţi egoişti şi dornici de multe ”izbînzi”. Scaunele din autobuze fiind prada perfectă şi cucerirea lor, satisfacţia pe întreaga zi! :D)

  2. Cre’ că pensionarii din Londra se retrag în provincie, nu ştiu exact, tre’ să caut 🙂 Londra are un ritm prea rapid pentru omu’ dornic de ritm încet 🙂 Noi să fim sănătoşi că pensionari supăraţi pe viaţă se găsesc pe toate drumurile 🙂

Lasă un răspuns

