swim bike run [1]

Sau ce-am mai învăţat în ultima vreme 🙂

1. Trebuie să-mi cumpăr şireturi care nu se dezleagă singure! Ieri am fo’ la alergat. Z.: „Hai să vedem cît de repede putem alerga 5 km!” Hai, am fost eu de acord. Undeva pe la jumătate mi s-a dezlegat şiretul. M-am oprit. I-am zis lui Z. să continue că-l prind din urmă. Ei aş 🙂 Începuse şi ploaia, şireturile s-au mai dezlegat de patru ori pînă la final 🙂 Păi nu mă ofticam să perd atîtea secunde dacă eram în zi de duatlon-triatlon?

2. I did it! Am dus-o pe Săgeată în mediul ei natural, pe şosea! Azi am făcut 60 de km! A fost un pic obositor, mai mult psihic decît fizic – mergînd cu o viteză mai mare trebuie să procesez mai repede informaţiile legate de potenţiale pericole şi oboseşte creierul 🙂 Da’ ce fain e!

3. Recunosc că m-am înşelat. Ziceam pe vremuri că şosetele speciale pentru alergat şi biciclit îs mofturi, că tricourile din fibre care se uscă în doi timpi şi trei mişcări sînt propagandă, în principiu eram de părere că dacă vrei cu adevărat poţi face orice într-o pereche de pantaloni de trening din piaţă de la Steagu’ şi cu nişte tenişi pe care nu-i mai poţi lua prin oraş 🙂 Poţi, da’ de ce s-o faci cînd te-ai putea simţi mult mai confortabil cu echipament de calitate 🙂

P.S. Am schimbat frontispiciul cu unui pe bază de insula Cres. Asta pentru că avem un plan măreţ să participăm la o bicicliadă acolo peste trei săptămîni 😀

2 gânduri despre &8222;swim bike run [1]&8221;

  1. ..hai-de-Oa-na!hai-de-Oa-na! 🙂 Cres te aşteaptă să arăţi ce poate săgeata!! Baftă!

    …cu şireturile…eu nu ştiu să eziste unele care nu se desfac, poate doar dacă nu au sintetic în ele( ceva cu bumbac sau cînepă,ca parîmele de vapor :D)..dar oricare sînt bune dacă le legi dublu,adică şi fundiţele le înnozi!…Vică zice că pot fi şi un pretext să faci o pauză, cînd ai obosit?!!, cum făceam eu cînd urcam pe munte, chipurile mă opream să-mi leg şireturile, hi-hi 🙂

  2. Şireturi şirete care nu se desfac ezistă 🙂 Le-am văzt cu ochii mei, da’ mi s-au părut scumpe 🙂 Oricum, cu satisfacţie în glas remarc că tenişii noi de alergat, eram să zic adidaşii nike :), au şireturi care nu solicită opriri pe parcurs 🙂

    Cres mă aşteaptă cu 200 de km de biciclit… Şi 2600 m (organizatorii zic că-s 3600 m diferenţă de altitudine la deal). Trebe să ne gîndim, o să şi postez despre asta 🙂

Lasă un răspuns

