5

Nu s-au fiert cartofii :)

Sau să merem la bicicliada de pe Cres au ba? 🙂

Dilemă mare, doamnelor şi domnilor. Z. a găsit o bicicliadă sexi peste 3 săptămîni pe insula Cres-Lošinj care sună foarte bine. Lungă de 200 de km şi cu muuuult urcuş – sau vorba comentatorilor români, căţărare – (organizatorii zic 3600 de metri diferenţă de nivel, noi zicem că-s 2600). Start la 7 dimineaţa, cine ajunge pînă la 8 sara primeşte medalie s-o poarte în pept 🙂

Acuma noi am mai biciclit pe acolo, o parte din traseu ne e cunoscută. Ştiu că e greu. Da’ peisajele merită. În plus am beneficia de un drum liber că în afară de biciclişti entuziaşti mă îndoiesc că altcineva mai e la mare în luna martie. Avantaj ar fi că am cîteva kile în minus şi o biţă mai rapidă. Nu-i concurs, ci socializare mai mult, organizatorii îşi doresc să participe cît mai mulţi şi să termine cît mai mulţi.

Probleme ar fi că n-am mai făcut 200 de km dintr-o lovitură (am făcut 162, ăsta-i recordul absolut). Că n-am urcat mai mult de 1600 -1800 de m într-o zi. Că n-am experienţă multă pe noua biţă. Oh şi s-ar putea să bată vîntul 🙂

Io ziceam pe vremuri că n-am să merg la nici un eveniment dacă nu sînt sigură că-l pot termina cu zîmbetul pe buze. De data asta nu-s sigură de reuşită. Să mă duc să încerc oricum şi de reuşesc 100 de km, să iau juma’ de medalie şi să se cheme că tot e ceva sau să mă antrenez şi să merg la anul? Mhmm, aceasta-i întrebarea 🙂

1

swim bike run [2]

Aşteptînd să se fiarbă cartofii pentru prînz consemnez că azi am alergat 10 kilometri dintr-o lovitură într-o oră şi 4 minute. Antrenorul echipei, Zlatko, zice că strategia e următoarea: alergi 10, 11 km de antrenament astfel încît, atunci cînd ai de alergat 5 km să ţi se pară o floare la ureche 🙂 Mai trebe să zic că am alergat pe pămînt – cică pe asfalt am fi mai rapizi, da’ e mai bine pentru încheieturi să le menajezi cît se poate.

Azi am trecut pe lîngă semi-maratonişti, au avut competiţie azi. I-am încurajat puţin, tot respectul. Organizatoarea de la capătul coloanei ne-a strigat de pe biţă că am fi putut alerga cu ei! Mulţumim de compliment, înseamnă că arătăm în formă 🙂 O să alergăm şi 20 şi de km cînd ne-om antrena pentru Ironman 😀

Vă salută nutriţionistu’ echipei şi se duce să vadă dacă s-au fiert cartofii 🙂