Sfaturi bune

Luăm o pauză de la lăudat pe motiv de doborît record personal la alergare pe distanţa de 10 kilometri ca să spunem „Mulţumesc, mama!” 🙂

Astăzi pentru o chestiune foarte practică pe care m-ai învăţat s-o fac acum multă vreme cînd te mai ajutam cu agăţatul rufelor pe sfoară : să scutur rufele bine de tot 🙂 Atunci n-am prea înţeles io de ce era musai să fac mişcarea asta care mi se părea în plus pentru că, nu-i aşa, oricum trebuiau călcate rufele apoi 🙂 Ei, acu’ la bătrîneţe m-am prins că se calcă mai uşor aşa. Şi că, dacă le scutur şi îndrept bine, unele nu mai au nevoie să fie îndreptate şi cu fierul 😀

Aşa am spălat şi călcat eu azi vreo 3 maşini 🙂 M-am scuipat să nu mă deochi de cît de vrednică am fost 🙂

Mulţumesc, mama, şi LA MULŢI ANI de 8 martie 🙂

2 gânduri despre &8222;Sfaturi bune&8221;

  1. Nu mai zic că mi-au dat lacrimi pentru că mi-ai mulţumit pentru că te cicăleam cîndva fără să te fac să înţelegi la ce serveşte…
    Nu mai zic că aşa urare de bine de 8 martie e premieră absolută şi mă bucur foarte tare că eşti fiică mea, şi harnică şi sportivă pe deasupra!!
    ..eu n-aş fi fost în stare să şi calc, curat să fac şi să mai şi bat record la alergat 10 km! La mulţi ani şi ţie, Oana, de 8 martie!! Mulţumesc 🙂

  2. Ei, mi-ai explicat tu de ce, da’ io m-am încăpăţînat să nu pricep 🙂 Tot din experienţă înveţi cel mai bine 🙂

    Cît despre urare de 8 martie făcută în 6, cred şi io că-i premieră absolută 🙂 Mulţumesc şi io pentru urări 🙂

Lasă un răspuns

