Azi îs frîntă

Azi îs frîntă. Folosesc telefonu’ lu’ tomsescu pentru telegrama de azi pen’ că mi-e lene să deschid calculatorul. Oricum dă rateuri în ultima vreme. M-am prăbușit (în pat). Planul e să mă uit la filme-hurt locker- și seriale-lost (avem 2 episoade!!!). Toată ziua am fredonat:I wanna get away… I wanna fly away. Evadare? Brain dead. Too much work and no play makes John a dull boy.

7 gânduri despre &8222;Azi îs frîntă&8221;

  1. Îmi închipui că nici după Hurt Locker nu ţi-a fost mai bine, nu ştiu Lost cît e de optimist, dar tot o evadare ţi-ar mai da nişte aripi pentru mai departe!
    Sau să vină o dată soare şi verde să ne mai scoată din cenuşiu! 😦 😉

  2. ..auleu, azi e 13!!Dar am veşti bune: la Bv s-a oprit ninsoarea şi zice buletinul meteo că de AZI începe sigur primăvara, încet, încet, cîte un grad creşte şi temperatura…ehe, schimbăm peisajul :)….şi mai e un pic pînă la vacanţa de paşti! 😉

    (asta e un mesaj de încurajare, pentru tine,de la un brain damaged de prea much play- less work) .. 😀

  3. The Hurt Locker nu m-a impresionat foarte tare – în ultima vreme rar filmele de Oscar mi-au atins coarda sensibilă. Lost a devenit în ultima vreme un fel de Twin Peaks în care povestea se toooot complică, tare-s curioasă dacă la sfîrşit o să se lămurească misterele au ba 🙂

    La mine 13 e zi norocoasă 🙂 Şi ieri a fost o zi faină – am plecat în străinătate, peste sloveni la italieni, la cumpărături şi schimbat aerul 🙂 Mi-a priit, ce să zic, capitalist mic amator de chilipiruri 🙂

  4. heeei, madame, au aparut urzicile(undeva acolo jos, adanc, sub zapada), niste stevie si ridichi proaspete, primavara asta trebuie sa vina si cu schimbarea sangelui 😉

    hehe, is tare in sfaturi, nu?:D

  5. Hola, Mijule! Bun sfat 🙂 Pe aci oamenii nu mănîncă urzici, io-s cam singura care le adună din pădure spre mirarea consortului, da’ nu-i bai, mai multe pentru mine 🙂

    Claule, şi tu ai dreptate 🙂

Lasă un răspuns

