SBR

Soare,mult soare,păsările ciripesc și noi am ieșit la biciclit:) zăpada se topește,triatleții triatlește:)

Later Edit

Eram pe o terasă în Pisarovina cînd m-a trăznit inpiraţia de mai sus. Era într-adevăr soare şi destul de cald, pizza împărţită frăţeşte fusese bună, iar ceaiul cu lămîie. M-am gîndit să împărtăşesc cu voi sentimentul înălţător care mă cuprinsese în prag de primăvară 🙂 Din păcate nici n-am pus bine titlul articolului că s-au aşezat lîngă noi două familii de fumători activi 🙂 Asta n-ar fi fost o problemă, dar osteniţi după lungul drum cu maşina, şi-au aprins cu toţii, mai puţin picii :), cîte o ţigară (sau să fi fost mai multe de căciulă? It sure felt like it :). În acel moment inpiraţia s-a făcut nevăzută, am dat pe gît ultima picătură de ceai şi am fugit mîncînd pămîntul pînă la bicicletă 🙂 Apoi am pedalat cu spor 🙂

Tare mă deranjează fumul de ţigară, parcă mai tare după 40 de kilometri pe biţă din care o parte la deal. Mă ia cu rău, zău aşa, nu-i moft 😦 Azi m-am gîndit că mă deranjează mai puţin gazele de eşapament de la maşini vechi care uneori trec pe lîngă noi…

Acu’, din vîrf de pat şi mirosindu-mi a fasole care se fierbe, reiau acum ideile principale 🙂

Viaţa e frumoasă: o excursie în străinătate, peste două ţări, de o zi (e uşor cînd stai la Zagreb, vă mai ziceam :), un chilipir cumpărat şi un capuccino beut la mama lui plus 80 de kilometri pe biţă sub un cer bleu cu norişori pufoşi au şters cu buretele orice urme de tristeţe obosită sau oboseală tristă că nu ştiu ce-a fost exact 🙂 O săptămînă de vis tuturor!

7 gânduri despre &8222;SBR&8221;

  1. SBR :D… ai antidot la fumul de ţigară, Oana!

    Bieţi fumători(rău duhnitori)… îşi amăgesc creierul cu o plăcere costisitoare, înrobiţi total…nimic nu le iese bine dacă nu fumează înainte, în timp ce, sau după! 🙂
    Le doresc tuturor curajul şi puterea de a renunţa! Cît mai devreme e cel mai bine!…pînă nu apucă otrava să le taie de tot puterea şi voinţa!

    o fumătoare care regretă ,tardiv, cei peste 30 de ani de ”fumuri”

    ps. poate revii cu amănunte, despre excursia peste două ţări??…tare bine arată cerul pe-acolo!

  2. Maman,ceru’ e de Maleșnița:) în altă ordine de idei felicitări pt. lăsat de fumat:mai bine mai tîrziu decît niciodată:) n-am nimic cu fumătorii,doar că nu prea mai pot sta în preajma lor:) Ionuțu’,cool poze, cool cer-z. zice că e fofoșop,da’ io mă uit la cer mai des ca el și știu că se poate 🙂

  3. …şi mai erau şi astea de a 2-a zi:
    http://leviathan-photo.blogspot.com/2010/03/martie-inzapezit-de-binelea.html

    Da, capricios martie, dar ce prilej să fixezi momente din zi şi să povesteşti apoi de ele! Bravos, să vă mai bateţi şi altădată-n poze ! 😀

    cît despre fumat….bine, Oană, fie cum spui tu, da’ mie tare rău îmi pare că nu am avut demnitate să mă las mai din timp! …. n-apuca să-mi distrugă capilarele şi să mă doară toate ca acum! 😦

  4. vecinii voştri se lauda şi ei cu triatlonul: ŞD

    dacă îmi amintesc bine, prin satul meu natal trece o probă de triatlon, mai enduro, aşa… Din păcate nu găsesc nici o referinţă online, era cu traversare înot Lacul Soreiu, urcare pe bicicletă până la Bâlea si alergare, sus pe undeva pe lângă lac. diferenţa de nivel intre locul de înot şi locul de alergare e de 1.500 metri, nu ştiu dacă mai organizează cineva cursa 😦

  5. Hăhăhă pentru triatlonul sîrb 🙂 Trebe şi pentru ăla antrenament 🙂

    Sună tare bine şi triatlonul spre Bîlea, deşi e greu traseul, cred că te ameţeşte peisajul şi uiţi de efort 🙂 Dacă îi dai de urmă, dă-mi şi mie un semn – poate cînd m-oi face mare l-oi trece în palmares 🙂

Lasă un răspuns

