Medalia de bronz :)

V-am zis c-am debutat săptămîna trecută, c-am participat la primul duatlon pecetluind astfel decizia de a mă face triatletă (şi a termina un Ironman cînd mă fac mare :). Aşa de bine a fost atunci că ieri nu m-a deranjat deloc să mă trezesc din nou la 7 sîmbăta ca să alerg de nebună în jurul lacului Jarun 🙂

„Şi? Ai luat medalie?”. Staţi aşa că ajung şi acolo. Ieri am ieşit pe locul doi dintre doo fete şi pe locul 16 din 21 de participanţi. Extaz total cînd am văzut că am fost mai rapidă decît săptămîna anterioară!

Ei şi la banana oferită de organizatori după concurs am stat de poveşti cu un duatlet amator care ne-a zis de competiţia care a avut azi loc în Istria. Traseu frumos, participanţi entuziaşti, organizare faină, taxă de participare nu. Ajunşi acasă am verificat informaţiile, am sunat în ultimul moment să ne înscriem şi noi şi ne-am dus mai ales că au pus la bătaie o porţie de paste alla bolognese după :)))

FENOMENAL! Vreme minunată, traseu la deal verde, voluntari la fiecare colţ care să te îndrume şi încurajeze, a bătut vîntul tare de era să mă ia cu totul, da’ n-a fost bai că io m-am dus la odihnă după ziua de ieri, nu la doborît recorduri personale 🙂

Am fost ultima – nu pe întreag parcursul, la un moment dat l-am prins din urmă la deal pe nenea care ne-a dat ideea să venim (om trecut de prima tinereţe, operat la ambii genunchi ca să nu mă bănuiţi în prea mare formă) – la vale s-a dus pe lîngă mine ca ghiuleaua. Deh, experienţa 🙂

Da’ n-a fost rău să fiu beneficiarul tuturor încurajărilor: „Bravooo!!! Numa’ încet, important e să rezişti şi să termini” 🙂 şi al unor aplauze furtunoase la sosire – cred că parţial erau de fericire că s-a terminat cu bine concursul 🙂

Zău că nu m-a deranjat să fiu ultima, cineva trebuie să fie cel din urmă, mereu, şi, atîta vreme cît nu abandonez, nu voi considera ultimul loc o înfrîngere.

Merem noi la masa de după. Paste fenomenale… Pîine de casă caldă, oamenii ceia chiar s-au dat peste cap să ne fie nouă (o adunătură de vreo 40 de ţăcăniţi masochişti care se bucură să alerge şi să biciclească la deal 🙂 bine… Nu pot să spun cît m-au impresionat. Că nu cred că le „iese” ceva din afacere în afară de satisfacţia că au fost oaspeţii mulţumiţi…

După masă a urmat ceremonia acordării medaliilor. Am vrut să asist neapărat că aşa-i frumos, să-i aplauzi pe învingători. Z. a comentat că îs multe medalii, sigur iau şi eu una 🙂 Şi aşa a fost!!!! Au fost 4 fete în total, o junioară şi 3 senioare – eu am fost a treia senioară!!! MEDALIE DE BROOOONZ!!!

Bineînţeles, în ţara orbilor chioru-i împărat, da’ tot mă bucur 🙂 Pentru că s-a adeverit chestia aceea: prezintă-te la start şi vei fi mai bun decît cei 99% care nici măcar nu s-a sculat din pat 🙂

P.S. Îi mulţumesc pe această cale muzei, inspiraţiei, antrenorului şi mentorului meu fără de care azi nu m-aş fi sculat nici eu din pat 🙂

4 gânduri despre &8222;Medalia de bronz :)&8221;

  1. Trăiască muza, antrenoru’, mentoru’!!…dar şi eleva!
    Laaa Muulţi AAAni!! :)…şi la mai multe medalii şi peripeţii vesele şi cunoştinţe plăcute!!

    Curioşi oameni…chiar să organizeze concurs, să vă hrănească şi să vă premieze fără intereees?? Doar de amorul sportului??!!…Pe ce lume trăiţi? ;D

  2. LA MULTI AAAAAAAAAAAANI!!!!!

    Sa fii sanatoasa, fericita si sa ai parte de tot ceea ce iti doresti tu!

  3. Maman, multumesc frumos pentru urari 🙂 Nu stiu ce interese au avut organizatorii, da’ sper sa fi fost si ei multumiti si sa mai organizeze si alta data 🙂

    Liviu, multumesc si sper sa ai dreptate 🙂

    Lolek, esti simpatic foc – am gasit peste tot urari de la tine si am zimbit de fiecare data 🙂

Lasă un răspuns

