O zi plină de premiere :)

Deci merită s-o ţin minte 🙂

1. Pentru prima dată am luat-o pe Săgeată la un deal mai serios. Ne-am suit amîndouă pe Sljeme. De două ori 🙂 În ideea că nu poţi vedea o etapă de Giro în care băieţii se caţără 5000 de metri fără puţină febră musculară 🙂 Noi ne-am suit fo’ 1500 (diferenţă de nivel), buni şi ăia 🙂 Era şi momentul că vine Franja şi trebuia să văd cum mă descurc la deal şi la vale.

2. Nu numai că ne-am suit amîndouă de Sljeme, dar l-am şi coborît 🙂 De două ori 🙂 Nu rîdeţi că nu e evidentă treaba 🙂 Poziţia e alta decît pe Prinţesă, mă dor şi acum mîinile şi spatele de la frînat… 😦 Zău c-a fost greu, da’ am reuşit 🙂

3. Cea de-a doua coborîre am efectuat-o pe ploaie pe un drum cu serpentine şi asfalt nu prea bun – dacă azi nu m-am lăsat de biciclit, nu mă las niciodată 🙂

4. Tot azi am ridicat fundul din şa în timp ce pedalam la deal 🙂 Ştiu că orice pici de 6 ani cu biţă poate s-o facă, da’ io-s cal bătrîn, am învăţat la 26 de ani să conduc 🙂

5. Şi tot azi am reuşit să beau apă din mers la deal! Lucru foarte util că doar n-am să mă tot opresc pentru realimentat la Franja 🙂 Iar să pedalezi pe uscat nu-i eficient 🙂

6. Şi tot azi am învăţat că dacă nu sînt sigură ce să fac, să mă opresc sau să mai merg un pic, mai bine scot piciorul din pedală ÎNAINTE de a formula decizia 🙂 Azi m-am gîndit, am frînat, am stat pe loc şi apoi mi-am dat seama că io-s legată de pedală aşa cum am picat cu totu’ 🙂 Însă o fac tot mai graţios mă asigură Zlatko 🙂

(Una artistică cu je înainte de prima coborîre, viaţa era frumoasă şi cerul albastru 🙂

2 gânduri despre &8222;O zi plină de premiere :)&8221;

  1. Mie mi se ridică păru-n cap cînd aud de coborîre pe drum ud! Şi tu cazi că ai uitat că eşti legată de biţă? 🙂 Asta-i bună şi trebuie exersată mai des, înaite de Franja! 🙂

Lasă un răspuns

