Care-i culmea zilei libere?

Să-ţi sune poliţia la uşă în zori de zi: „A avut loc o spargere în apartamentul de vizavi (sediu de firmă) azi-dimineaţă, aţi auzit ceva?”

Nu… Does that make me the prime suspect? 🙂

10 gânduri despre &8222;Care-i culmea zilei libere?&8221;

  1. ..doamne feri! Poate e mai bine că nu ai auzit nimic, că dacă auzeai şi nu întreprindeai nimic erai şi mai suspectă! 🙂 😦 Rîsu-plînsu, adică.
    E naşpa că şi în lumea civilizată se-ntîmplă…or fi avut vreun safe doldora?…sau au şutit vreun lap-top, cafetiera şi trusa de manicură a secretarei? 😉
    Cam naşpa să fac mişto de situaţie, atîta vreme cît lîngă uşa ta s-a întîmplat! Dar nu-mi vine altceva! Nu ştiu cum te poţi apăra?!… uneori nici zăvoare şi lacăte mai multe nu-s de folos!

  2. Buna ziua!

    Numele meu este Cristian.In urma trecerii in revista a site-ului dumneavoastra,as fi incantat sa colaboram(interactionam)prin schimb de linkuri.As dori sa postati pe prima pagina un link cu site-ul poker online bonus.ro , in schimbul acestui serviciu eu urmand sa va postez cate un link pe pokeronlineking.com (page rank3) , perlapoker.com si inca doua bloguri cu continut de poker.In conditiile in care acceptati,va rog sa-mi raspundeti pentru a stabili detaliile ancor textului.
    Cu speranta ca oferta mea este avantajoasa,astept colaborarea cu dumneavoastra.

    Cu respect
    Cristian

    contact @ pokeronlinebonus.ro

  3. wow, tipul cu pokeru te-a găsit și în Croația? perseverent :))) eu am pățit odinioară una mai mișto: la 6 dimineața m-au trezit pompierii, că în apartamentul de lângă era incendiu…. de fapt arsese un rest de țigară într-un coș de gunoi, în celălalt apartament al proprietarului meu :)))

  4. Maman, Croatia civilizata? Sintem, totusi, in Balcani 🙂 pai ridem ca doar n-o sa plingem 🙂 nu stiu ce le-au furat, o vecina zice ca au jefuit si firma care a functionat in apartamentul ala inaintea firmei asteia. Cred ca pusti din cartier… Cit despre interventie, io cred ca as fi iesit sa vad ce e de auzeam ceva, z. Zice ca ar fi inchis usa dupa mine si ar fi sunat politia 🙂

  5. Clau,tipu’ m-a gasit, da’ nu m-a nimerit 🙂 cit despre incendiu- cred c-as fi sarit ca arsa! Bine ca n-a fost unul pe bune… Uf ca era sa vina pompieru’ si aici- Z. a dat drumul la cuptor fara sa se uite daca e gol. Nu era, inauntru era o tava cu capac de plastic 🙂 ce culoare si miros are fumul de plastic ars? 🙂 nu stiu, da’ a fost ceva inecacios 🙂

  6. da, Oana, văzut dar abia acum! 🙂 am căutat mai devreme, cred că luni sau marti şi n-o fost! 🙂 nu-i bai, am avut prilej de adus aminte! Cele mai tari căţărări din tur, bravo ciclişti, bravo tifosi! 😀

Lasă un răspuns

