Franja 2010 :)

Aia mare de 156 de kilometri 😀 Impresii la cald şi un filmuleţ pe youtube – noi apărem la minutul 6 şi 12” 🙂 Şi da, am avut şi elicopter după noi 🙂

Ce-a fost fain:

-din nou organizarea, voluntarii, poliţia, jandarmii şi pompierii, suporterii ieşiti în drum la încurajat (o tanti mi-a fost simpatică foc, ne-a strigat cu „Haide, Brajkoviči!” – Jani Brajkovič ie sloven şi tocmai a cîştigat o cursă prestigioasă, Dauphine libere îi zice :), „benzinăriile” – tii, ce bună a fost supa! Şi portocalele şi crackerii! Mă jur că şi apa chioară la feed station e mai bună decît aia din bidon :), şoseaua închisă, sentimentul de siguranţă că mereu e cineva cu ochii pe tine să nu-ţi lipsească ceva 🙂

-traseul ăsta mai lung care te duce prin nişte păduri verzi şi pe lîngă ape repezi… Şi prin Idrija care e un orăşel tare simpatic cu locuitori inimoşi care au ieşit în stradă pentru Franja şi au încurajat mai ceva ca la Giro! Taaare frumos.

-vremea însorită, da’ nu cu soare arzător ca anul trecut. Io cred că organizatorii au o pilă undeva de au mereu vreme faină chiar în ciuda prognozei 🙂

-faptul că am reuşit chiar dacă în 6 ore juma’. Că am urcat pe Kladje ca eroina, am depăşit şi n-am fost depăşită 😀 Acuma m-aş lăuda că am ajuns în vîrf înaintea lui Z., dar n-ar fi frumos. A stat cu mine toată ziua şi s-a chinuit că io am făcut mofturi că nu vreau în grup, mai bine singură… Încă nu mă simt, nu ştiu dacă am să mă simt vreodată, în largul meu în pluton 🙂 În plus, io mă antrenez pentru triatlon unde nu-i voie să te duci după altul 🙂

-că am luat-o pe Săgeată, cred că cu Prinţesa încă eram pe drum acum… Îmi amintesc că am terminat în mai mult de opt ore un traseu de 160 de km fără căţărări cum am avut azi 🙂

Ce n-a fost bine:

-n-a fost o poezie, mă resimt 🙂 Da’ aia e bine, dacă terminam anu’ ăsta fluierînd, la anu’ ce mai făceam? 🙂 Oh şi am făcut bătătură în talpă 😦

P.S. În timp ce povestim, Z. îmi zice că rezultatele preliminare îs astea: io am fost a 54 gagică din 57 care au terminat şi el al 1536 din 1541. Îmi pare rău, Z., tu te-ai situat mult mai bine în clasament anul trecut 😦

10 gânduri despre &8222;Franja 2010 :)&8221;

  1. No, eu credeam că după triatlonu’ de sîmbătă o să termini aşa de bine Franja! Eşti extraordinar de tenace! Bravo Oana, Bravo Zlatko! :)…bravo organizatori sloveni! şi suporteri! 🙂
    ps: Eu nu l-aş critica pe Z că a terminat mai bine anul trecut! …nu tu zici că a stat pe lîngă tine că ţie nu-ţi place în pluton?!

  2. Mulţumim pentru felicitări 🙂

    Pe Z. nu l-am criticat, cumva îmi pare rău că nu s-a dus cu băieţii lui să vadă dacă poate doborî recordul de anul trecut.

    Înainte de concurs, cînd ne-am înţeles ce şi cum i-am zis: „Du-te în faţă, io nu mă simt sigură să conduc în grupă, o să merg singură cum am mers pînă acum”. El a hotărît să mergem împreună pînă trecem de căţărări, după o să se ducă înainte dacă mai are putere. Problema a fost că după căţărări n-a mai avut după cine se duce, io nu eram proaspătă chiar ca o panseluţă aşa că am rămas amîndoi 🙂

    El zice că a obosit mai mult anul ăsta cînd am mers aproape mereu doar noi doi, că e mai uşor în pluton 😦 Pînă la anul ori exersez şi eu, ori merem separat, ori se hotărăşte că vrea şi el Ironman şi atunci merem la distanţă unul de altul :)))

  3. Cum t-am zis deja Oana – „this in not time for dick measuring” – cine ieste mai reped de cine.
    Fapte sunt:
    1. am terminat
    2. am terminat fara acidenti si problemi mecanici
    3. acuma toata mancare ieste 10 ori mai gustuoasa de obicei
    4. azi dormim lung si bun;)
    Concluzie:
    1+2+3+4=trebuie sa fi fericita si mandra de tine.

  4. Rezultat: io am fost a 52-a gagica din 61, o tanti nu a terminat, Z. a terminat al 1529-lea din 1595, vreo 30 de neni nu au terminat…

  5. Pingback: Din seria: “Să gîndim pozitiv!” :) « Oama’s Weblog

  6. Multumim frumos 🙂 Ca sa fie mindria mai mare o sa mai zic doar ca in 2007 am invatat sa merg pe bicicleta, de-abia am dat jos lamiia din parbriz :))) Si ca am avut cel mai bun profesor de bicicleta din lume – pe Zlatko 🙂

    Aici cred c-am prins mai bine in cuvinte ce-nseamna maratonul Franja: https://oanabacanu.wordpress.com/2009/06/15/franja-2009/

    E un eveniment in care simti energia pozitiva in aer, incredibil! Anul asta e a patra participare a mea si a cincea a lui Zlatko – o sa fie si mai si ca Franja sarbatoreste 30 de ani de cind se organizeaza 🙂

  7. Pingback: Franja 2011 :) « Oama’s Weblog

Lasă un răspuns

