Zagreb Open 2010 :)

Am încheiat cu succes primul triatlon olimpic (1,5 km înot, 40 km biţă şi 10 km de alergat)!!!

Şi veştile bune nu se încheie aci :))) Am fost a şaptea fomeie (din 7, da’ nu contează) şi am luat premiu în bani :)))) Am fost a cincea în categoria mea – foooarte aproape de podium :))) Prima româncă, oricum! A fost competiţie internaţională, ne-am declarat cetăţenia, aşa că au zis: Oana Bacanu from Romania :)))

Am terminat în 3 ore 16 minute şi 4 secunde. Cu un minut şi patru secunde după time limit, da’ mi-au dat premiu, şi aşa sîntem puţine gagici 🙂

Am cîştigat şi la tombolă o eşarfă-bandană şmecheră din care am vrut odată să-mi iau, da’ m-am răzgîndit că era scumpă :))))

După atîta noroc mă gîndesc că doar o explicaţie e posibilă: am beut, ca Harry Potter, liquid luck :))))

A fost fenomenal! De dimineaţă cînd ne-am trezit ploua. Merem, nu merem. Ne e somn. Hai să bem cafeaua şi ne hotărîm apoi. Hai să împachetăm, merem pînă acolo să vedem care-i treaba. Plouă mai puţin. Hai, dacă tot sîntem aci, să participăm :)))) Ploaia s-a oprit pînă la urmă, pînă am ajuns io pe biţă, şoseaua a fost aproape uscată :))))

Am avut noroc – mai ales că n-am făcut pană cu biţa că acolo rămîneam sau împingeam restul drumului că de schimbat cameră la cursieră nu ştiu! M-am simţit foarte bine, nu a fost cald tare, doar umed, m-am alimentat corespunzător şi mi-a fost greu doar spre sfîrşit la alergat (am alergat 10 km într-o oră şi un minut :D)

Lumea triatlonistă mă cunoaşte şi io pe ea, ne-am încurajat şi zîmbit şi aplaudat 🙂 Life is good! Acuma la somn de voie :))))

P.S. Pozată sînt, da’ trebe să mă găsesc pă net 🙂

P.P.S. foarte important: Z. a terminat în 2 ore 50 de minute – BRAVO!!!

10 gânduri despre &8222;Zagreb Open 2010 :)&8221;

  1. Oana triatlonistă olimpică, bravo! Ţi-ai văzut visu cu ochii!
    O fi vorba şi de luck( poate de-ăla lichid de lui Harry :)) dar la cîştigat premii, bandană,la oprit ploaia să nu fie şoseaua udă…că n-ai făcut pană…
    Restu’ e de la muncă, antrenament, tenacitate..( păi io abandonam şi nu mai înotam veci!..dacă mi-era rău în lac), Oană!!
    Aşa că, lasă modestia! 🙂 Te-au salutat triatloniştii, eşti ”de-acolo” acum! 🙂

    Bravo Zlatko, în lumea triatloniştilor sînteţi mai mulţi, dar performanţa rămîne, e la fel ca la maraton, sau decatlonul atletic…nu poate face muultă lume aşa ceva! ..şi încă o dată bravo, d-le antrenor! 🙂
    E drept că poţi să pretinzi banii Oanei,dar nu mai ai şanse acum să iei nimic de la triatlonistaolimpică zice tatan :D…trebuia s-o taxezi înainte!
    😀 😀

  2. ..îi zic eu lui tatan:” îţi dai seama, dragă? …3 ore să faci efort, să fi în cursă contra cronometru..înot, bicicletă, alergat?”
    ..şi el: ”da, şi-a mai făcut şi baie între timp…” 🙂

  3. Stai aşa că visu’ e să mă văd pe podium în septembrie la triatlonul olimpic de pe insula Krk 🙂 Tot restul e doar etapă intermediară 🙂 Da’ ne bucurăm, of course 🙂

    E drept că trebe să fii căpos ca să nu te laşi cînd ţi-e greu, da’ şi asta se formează şi antrenează ca orice altceva 🙂

    Tata e spiritual cum numa’ el ştie să fie, am rîs de ne-am ţinut de burţi la comentariile lui :)))) Să-i zici că nu numa’ că am făcut baie în alea trei ore, da’ am şezut (pe biţă 🙂 şi m-am şi cinstit, am mîncat şi beut ca omu’ :))))

  4. …păi asa e normal, zice tatan, să mănînci si să bei după ce faci baie….! 😀

  5. Acum m-am întors din mini-vacanţa de recuperare 🙂 Vă mulţumesc pentru încurajări şi vorbe bune 🙂

    Clau p, aşa să fie cum zici tu 🙂 Io, pe ultima sută de metri de alergat, mi-am zis în gînd: orice e posibil dacă vrei şi dacă te antrenezi. Însă am învăţat o lecţie importantă acu’ cîteva zile: am călcat strîmb sau am sărit precum capra deşi nu sînt, nu mi-e clar cum, cert e că am făcut o bubă la gleznă, am întins un tendon (?) şi şchiopătez de atunci că mă doare cînd calc 😦 Lecţia zice că toată dorinţa şi putirinţa se duc pe apa gîrlei dacă e să te împiedice un ghinion 🙂 Concluzia e că trebe avut grijă şi ţinuţi pumnii în continuare 🙂

    Dragă Horia, mulţumesc frumos pentru susţinerea ta, înseamnă tare mult pentru mine. Pînă creşti un pic mai mare mai cîştigă tanti Oana fo’ cîteva medalii pentru tine şi mama ta 🙂

    Dragă Anya, şi noi sîntem mîndri de voi! Zău nu ştiu ce-i mai greu: să termini un triatlon sau să faci un prunc mare 🙂 Bravo, Anya!

  6. Seeervus, Adrian, şi felicitări pentru plasamentul tău la triatlonul de la Constanţa!!! N-am ştiut pe ce cale să te felicit direct – eşti tare în formă!

    Da, da, triatlonul merge în turneu prin zonă 🙂 Mulţumesc pentru idee, poate la anul – nu m-aş duce cu 3 ore şi 16 minute finish time, mă mai antrenez, învăţ să înot şi apoi 🙂 E vreme, ne bucurăm şi la anul 🙂

Lasă un răspuns

