De ce? :)

M-am auzit în nenumărate rînduri declarînd că eu triatlesc de plăcere, rezultatul nu mă interesează, e ok să fiu ultima – cineva trebuie să fie lanterna roşie, mai ales cînd am văzut că ultimul e simpatic suporterilor 🙂 Important e să mă simt eu bine şi să mă autodepăşesc pe cît posibil.

Eu timp foarte mult pentru antrenament nu am, îs cam în vîrstă să vreau performanţă, abia dacă ştiu să merg pe biţă cum trebe deci e ok să nu aştept poziţii fruntaşe. Am rîs ţinîndu-mă de burtă cînd am văzut că am luat medalii şi premii în bani – man, the organisers are so crazy 🙂 Da’ terminînd la triatlonul olimpic la o oră după medaliate mi-a fost clar unde îmi este locul.

Acestea fiind zise explicaţi-mă, vă rog, de ce mi-a săltat inima din pept de bucurie cînd AM DEPĂŞIT pe cineva la înot sîmbătă la ultimul sprint înainte de vacanţă? 🙂 De ce am zîmbit larg cînd mi-am dat seama că nu am ieşit ultima din apă!!! De ce am început să caut informaţii despre gagicile tari din triatlonul croat (alea patru care sînt îs tinere, dom’le, totuşi n-am să mă pun cu ele 🙂 Şi apoi am căutat despre triatloniştii din România care nu prea sînt… Am citit un interviu cu Ciprian Bălănescu, momentan el e campionul României şi are o poveste interesantă, care zice că în România vreo 15 oameni fac triatlon de performanţă şi încă 40, 50 amatori… Puţin…

M-a interesat mai ales cine a terminat Ironman şi cîţi şi apoi CÎTE românce au terminat o astfel de cursă şi pe unde… Info pe site-ul Federaţiei Române de Ciclism şi Triatlon (deja asta-i indicaţie că-i un sport în faşă…)? Nimic. Nişte rezultate pentru campionatele municipalo-naţionale de triatlon (pe ce distanţă, ei ştiu, după rezultate aş zice că e vorba de olimpic) în care unica senioară cred că n-a terminat cursa…

De pe un forum am tras concluzia că sînt cîţiva băieţi care au terminat Ironman prin Austria şi acum dau lecţii 🙂 Da’ în rest tăcere. Mai caut.

Z., gâdilat de ideea de a avea campioană naţională la triatlon în casă, a promis să pună în calendarul competitiv competiţii româneşti la anul 🙂 Pe mine personal mă gîdilă ideea de a fi una din primele românce (prima?) care termină un Ironman… Tiii, oare de ce? 🙂

8 gânduri despre &8222;De ce? :)&8221;

  1. ….abia aştept să scrie românii de încă o performanţă naţională!…Oană,tu fă ce şti să faci, ei o să se laude fără doar şi poate…!!(”of course”,..pentru Z, în caz că nu înţelege…ceea ce ar fi mai puţin probabil decît ar fi, pentru FRCT să-şi însuşească meritul!):D

  2. Ionuţu, ai dreptate 🙂

    Maman, stai liniştită că mai trebe să mă oţelesc pînă îs gata de Ironman 🙂

    Da’ din cîte am văzut atenţie primeşte Mutu, nu Ironmanul de la Oradea (anul ăsta au organizat pentru prima oară un concurs de genul ăsta!). În lumea noastră care gîndeşte în termeni de „cine a cîştigat?”, ca la fotbal, nu primeşti atenţie pentru că ai terminat în 13 ore sau al 143-lea deşi e o performanţă incredibilă :))))

  3. ..păi cum să ponegreşti zeul ”fotbal”??….mai trece mult pînă să dea atenţie altor evenimente sportive, doar dacă se întîmplă ceva rău…accidente, sînge..Pînă şi televiziunea română care, normal nu e comercială de vreme ce este susţinută de stat şi e plătită din abonamente, rar comentează şi de altceva decît fotbal! Să-i fi văzut cum se lăudau cu audienţa pe care au avut-o transmiţînd finala CM Africa de Sud….
    …oricum e bine că încep să se ţină concursuri chiar de nu au ”răsunet” pe posturile de televiziune! Cei care participă şi asistă ştiu ce înseamnă să duci pînă la cap o cursă de rezistenţă! Bravo atleţii( tri, penta, deca..şi care mai sînt …maratoniştii..) toată stima!

  4. Sunt doi tipuri de oameni: uni care sunt foarte competitivi si care iubesc sa castige, si alti care gandesc ca nu sunt asa;))

  5. Tomşescule, eşti o minte luminată, ce să mai zic? :))) Sînt fericită că eşti coach-ul meu :)))

    Te felicit pentru limba română, scrii mai bine decît unii români pe care i-am întîlnit, nu zic cine, persoane importante:)

  6. Lumineaza-ma si pe mine, Zambareato: ce e ala Ironman? Ca e cam noapte ca sa caut serios pe net si multa stiinta in sensul asta nu am…

  7. Stai că-ți zic eu despre Ironman! E un triatlon mai lung, o competiție sportivă în care mai întîi înoți 3,6 km, apoi biciclești 180,2 de km și apoi alergi un maraton – 42,195 km.

    Sau cum a explicat unul din primii organizatori: swim 2.4 miles, bike 112 miles, run 26 miles, brag for the rest of your life / eu aș fi modestă, nu m-aș lăuda, numai mi-aș tatua pe frunte: „am gătat un ironman”:))))

    Sună extraterestru, dar e posibil. Profesioniștii îl termină în 8 ore, limita pentru toți este 17 ore, dacă îl termini în 17 ore și un minut mai încerci o dată altă dată. Vreau și eu să termin unul pentru lecția nemaipomenită de viață pe care o dă: dacă vrei, poți :)))

Lasă un răspuns

