Salutări întîrziate din Braşov :)

Am fost, notat şi remarcat, rugat maman să pozeze ca să am cu ce ilustra, am revenit, am primit poze (mulţumesc, maman 🙂 ) şi acum mă pun pe povestit pe scurt ce-a fost fain în vacanţa de la Braşov 🙂

Călătoria a-nceput cu dreptul! De data asta am ales să zbor că data trecută, v-am mai zis, am îmbătrînit doi ani la întors cînd am făcut 27 de ore cu trenul 🙂 Vorba unui prieten, în timpul ăla făceam înconjorul lumii :).

S-o nimerit să găsesc mai avantajos la Austrian Airlines, cu escală la Viena, ocazie cu care am căscat gura la magazine, cafenele, restaurante, oameni relaxaţi, călători, angajaţi, avioane şi cerul ăla albastru cu norişori pufoşi care-mi plac mie cel mai tare, toate în incinta aeroportului, bineînţeles 🙂

A fost fain şi, pe avion, răsfoind materiale de propagandă mi-a venit ideea să facem o vacanţă în Tirol 😀 Că tot se laudă toată Austria cu piste pentru biciclişti 🙂 Iar la întors spre Viena îi bănuiesc că mi-au dat de papa mai mult decît celorlalţi pentru că: 1. le-am fost simpatică sau 2. au ştiut că pîn’ la Zagreb nu mai primesc nimic şi nici n-am să am prea multă vreme în Viena pentru păpat… V-am zis că a fost o vreme fenomenală şi vederile de sus – Zagrebul de sus într-o zi însorită e de-a dreptul şarmant – extraordinare? 🙂

Pe ai mei i-am găsit bine, încîntaţi de revedere, le mulţumesc şi pe această cale c-au bătut drumul să mă ia de la şi să mă ducă la Otopeni! Mi-a picat bine să mă văd, să povestesc şi să mă hlizesc cu cei dragi, familie, prieteni 🙂 În româneşte 🙂 Să stăm la masă şi cafele prelungite cum numa’ aici îmi pică bine 🙂 M-au răsfăţat ai mei ca pe o prinţesă, ce mai, trai pe vătrai 🙂 Şi m-am răsfăţat şi eu că nu am multe zile în care tot ce am de făcut este alergarea de seară 🙂

O altă veste bună de la Braşov a fost că LIFE IS GOOD şi produsele lor încă se găsesc de cumpărat şi încă ai de unde alege!!! Iu-pi! Mi-am făcut plinul de tricouri şi am decis că-s un norocos că le-am prins la reducere :)))) Ce să zic, optimism can take you anywhere :)))

Acuma vacanţă a fost, dar asta n-a însemnat c-am avut stare. În fiecare zi am servit cel puţin o plimbare (pînă-n Poiană la vizionat concurs de downhill şi găsit inspiraţie pentru propriile coborîşuri sau pînă pe Tîmpa – ce zile însorite şi faine am prins, incredibil!), o alergare (tii, ce bogăţie să stai pe lîngă Tîmpa, cît spaţiu de alergat prin pădure sau pe lîngă!), un înot (tiii, ce fain e să-noţi în bazin olimpic pe lungime! ţin pumnii să renoveze că merită locul! şi ce fain că s-a redeschis bazinul de lîngă casa mea, cel unde am învăţat să înot acum, hăhă, 20 de ani? :). Aşa că antrenamentul nu a avut de suferit 🙂

M-am bucurat să văd Braşovul prin ochi de turist şi să constat că arată şi mai bine decît anul trecut! Că-s mulţi turişti (l-am văzut pe actorul principal din telenovela pe care tocmai ce-am terminat s-o subtitrez în Piaţa Sfatului, cu familia :)) (era să încep să traduc automat cînd l-am auzit :)))). Că terasele îs pline de viaţă, gagicile faine, şi cafeaua mult mai bună 🙂 Că se întîmplă tot felul de evenimente, festivaluri, tîrguri, ei de unde alege ce ţi-e pe plac!

Am fost şi la Bucureşti şi m-am bucurat să merg cu tren accelerat care e fălos şi aer-condiţionat ca intercity-ul cel scump de altădată… M-am văzut cu oameni dragi pe care i-am găsit frumoşi, sănătoşi, zîmbitori, energetici, aşa cum i-am lăsat 🙂 Să-mi trăiască 🙂

În concluzie iar a fost bine, ce să zic? Mai merg :))))

Lasă un răspuns

