Gînduri răzleţe din vîrf de pat cu o cană de ceai pe noptieră :)

PB vine de la Personal Best 😉 Americanii zic şi PR, Personal Record. Jargon de competitor cu sine însuşi, scuzaţi 🙂

***

De fiecare dată cînd mă duc cu biţa la servici ajung la concluzia că io, în lumea asta egoistă, turmistă, foarte uşor deranjabilă, ţîfnoasă, bezmetică, incapabilă să înţeleagă că unul în plus pe bicicletă înseamnă un loc liber în tramvai/autobuz/parcare, copii nu fac! Dar mă enervez tot mai puţin pe tema asta :))) În schimb le zîmbesc tututor cu toţi dinţii, să-nţeleagă fiecare ce vrea 😀

***

Mi-am mai îndeplinit un vis! The Secret funcţionează 🙂 Acum mulţi ani, eram o puştoaică, am văzut într-o revistă pentru fomei o reclamă la nişte ochelari cool şi mi-am zis: „D-ăştia vreau!”. Pe vremea aia nu purtam ochelari 😀 Mi s-a îndeplinit dorinţa după multă vreme şi-s foarte mulţumită că-s uşori, nici nu-i simţi, e frumoşi, ce mai, Minimal Art, dacă se dovedeşte că-s şi rezistenţi cum se laudă or să fie ochelarii perfecţi, da’ nu mai bine îmi doream să am vederea sănătoasă de-a pururi? 🙂 Trebe să cîntăresc mai bine ce să-mi doresc acum :))))

***

Apropo de ochelari, am aflat că-s chioară de ochiul drept. Cică văz numa’ 30% din cît ar trebui cu tot cu lentilă. Ştiam că văz mai prost cu dreptul decît cu stîngul, am aflat întîmplător în facultate, da’ cei doi oftalmologi care mi-au prescris ochelari cu dioptrie nu s-au întrebat ce-i cu ochiul ăla beteag care nu vede cum trebuie, nu s-au impacientat aşa că am tras eu concluzia că aşa o fi vrut Mama Natură şi n-am ce-i face, să dea Domnul să vadă ăla stîng cum trebe să îndeplinească el funcţia.

Acum am dat de o oftalmoloagă care o fi vrut să se facă detectiv la viaţa ei şi nu se lasă, mă testează şi la tensiune intraoculară şi la cîmp vizual şi la mai ce i-o hi dînd prin minte dup-aia. Acuma nu ştiu cine are dreptate: ăia care nu s-au alertat sau ea? Ăia care alţi bani pe lîngă consult şi ochelari n-au cerut sau ea care parcă m-ar vrea cu glaucom să aibă cui să-i prescrie tablete, picături sau alte fantezii? Mă duc să-l întreb şi pe Sf. Google 🙂 Mi-e să nu fie şi asta o modă cu glaucomu’ cum îs vaccinările împotriva lu’ H5N1, HPV şi mai ştiu io ce mai inventează companiile farmaceutice…

***

N-am mulţumit pînă acum ajutoarelor noastre în casă! Tocmai am scos rufele de la spălat şi mă gîndeam că io scriu şi mă distrez şi ea a lucrat… Mulţumesc şi frigiderului, aragazului şi robotului de bucătărie pentru incomensurabilul sprijin pe care mi-l acordă zi de zi respectiv cînd mă apucă dorul de bucătărit 🙂 Să-mi trăiţi o sută de ani 🙂 Viaţa e grea în ziua de azi? Mofturi 🙂

***

A venit toamna cu frig, frunze, ploi, nevroze şi nevralgii. Începem să ne îmbrăcăm în straturi. Pregătirea pentru ieşirea cu biţa durează o oră şi gata cu pauzele pe terase 🙂 Hainele de pe sfoară se usucă în cîteva zile dacă avem noroc şi am început să comandăm ceai cînd ieşim la cofetărie 🙂 Asta e, noroc că am o bluză de sezon care să-mi amintească de ceea ce e important şi anume că Life is good 🙂

***

În ultima vreme am băgat de seamă că nu mai am răbdare să scriu. Semn de bătrîneţe prematură? Lipsă acută de inspiraţie? Pierdut simţul umorului? Mă uit în urmă şi văz că scriu în general după vacanţe/deplasări/evenimente triatloniste în ideea că măcar pe ele să le trec la catastif pentru zile grele… Mhmm… Mai iau o gură de ceai şi mai cujet 🙂

***

Am mai băgat de seamă o chestie: acu’ vreo cîteva luni cînd aveam trei slujbe, nu ştiu cum făceam da’ eram cu antrenamentul la zi, casa era locuibilă, ba aveam chiar şi mîncare producţie proprie în frigider! Vizitam părinţi soţ în afara căsătoriei, corespondam şi cu ai mei, ba pot să jur că aveam vreme de uitat la film şi plimbat prin parc cu sufletul pereche. Acu’ am un servici şi în rest chef de nimic 🙂 O fi de la răceală… De trei săptămîni?!! 🙂

***

Noapte bună 🙂

3 gânduri despre &8222;Gînduri răzleţe din vîrf de pat cu o cană de ceai pe noptieră :)&8221;

  1. …Oană mică…tu eşti răcită şi puţin pesimistă şi din cauza asta, şi de la ploaie şi schimbare de anotimp…las’ că trec toate! Şi cheful de scris trece şi vine….să fii sănătoasă şi optimistă îţi doresc! Pentru că ai de ce:aminteşte-ţi cîte ai făcut şi nu te mai certa! Cel puţin nu pentru că nu faci de mîncare….las’ să facă alţii!( gospodinele care nu prea mai ştiu săs facă şi alte lucruri :))

    Iar ochii… sper că doamna doctor e doar foarte corectă şi vrea să-şi facă datoria şi mai sper să nu fie decît asta!!!!(dar e clar că ăsta-i motivul pentru care toamna e mai prezentă acum la tine şi cheful nu!)…

  2. eu cred că te afli în partea de jos a curbei. O să-ţi revii. Bucură-te de libertate cît o ai, că nu se ştie cînd apare ceva neprevăzut şi apoi o să tînjeşti după zilele astea în care simţi că nu faci mai nimic. 😉

  3. Maman, mulţumesc frumos pt. încurajări 🙂 Pe doamna doctor o s-o supraveghez îndeaproape ce face, că vorba ceea, îl am pe sf. Google de partea mea şi dacă nu-s mulţumită merg la altă tarabă 🙂 Apropo ieri am mai citit despre problemă, un studiu din România care concluzionează că aproape juma’ din pacienţii diagnosticaţi cu glaucom fac tratament degeaba…

    Ionuţule, ai dreptate, trebe să adun energie pentru zilele pline care au să vine 🙂

Lasă un răspuns

