Cura de dezintoxicare :)

Săptămînile trecute am fost mai agitată decît prevede legea. N-am dormit chiar bine – din cauza lunii pline aş zice eu dacă n-ar face mişto de mine Tomşescu, omul de ştiinţă al familiei :), am fost şi uşor virozată şi m-am îndopat cu vitamine şi stimulante ca nu cumva să sufere producţia la hectar – mare greşeală, vedeţi să nu faceţi la fel, pînă la urmă tot am zăcut o zi acasă. Pe scurt m-am simţit rău cum nu m-am mai simţit de mult.

Într-o dimineaţă m-am trezit că io n-am chef să beau cafea.

Să mă explic: io beau cafea de cînd mă ştiu 🙂 Uneori mai mult, alteori mai puţin, uneori exagerez şi apoi scad din doză că mă prind că nu e bine să bei muuultă cafea, de două ori în mod voluntar m-am lăsat cîte o săptămînă aşa, de experiment sau pentru că n-am avut ce să beau 🙂

Însă sînt mîndrul posesor al unui magnet de frigider care zice: „Fără cafea, nu muncesc” 🙂 Şi mă mîndresc că pot să-mi fac cafea cu ochii închişi 🙂 La orice oră am 3 pachete de rezervă că e groaznic să rămîi fără 🙂

Aşa că m-am mirat şi eu cînd m-am auzit răspunzînd cu „nu” la întrebarea „Vrei să-ţi fac cafea?” pusă de dragul de Z.

Asta era vineri. Sîmbătă am băut iar un espresso şi am văzut că iar mă agit ca un pepsi degeaba. Şi de atunci n-am mai băut cafea sau vreo beutură cu cofeină.

Capul nu m-a durut. Am o stare permanentă de somnolenţă care trece numa’ după ce alerg (prin ploaie săptămîna asta 🙂

Şi-s uşor apatică, mi-e greu să mă apuc de ceva şi motto-ul e în mod clar „nu am chef azi” 🙂

Cînd să mă apuce îngrijorarea că „ce-i cu mine din nou?” am deschis wikipedia şi am citit despre cafea şi cum acţionează ea şi am aflat că e normal să mă simt aşa în timpul curei de dezintoxicare, e de la ei, nu-i de la mine 🙂 Şi am răsuflat uşurată 🙂

Există şi o parte pozitivă a poveştii, dacă nu chiar doo, care mă determină să continui experimentul. Nu numai că am aflat că pot funcţiona fără drog, dar am început să am o atitudine „da’ unde arde, fraţilor?” faţă de toate problemele reale? ba închipuite! de pe ordinea de zi de la servici. Io care altminteri absorb agitaţia celor din jur ca un bureţel şi mă dau de trei ori peste cap să-i fericesc pe toţi. Cînd vor ei că sînt încă la grădiniţă şi n-au învăţat despre priorităţi şi răbdare 🙂

Şi mănînc dimineaţa! Înaintea îmi beam cafeaua pe stomacul gol şi plecam la servici cu o bucată de pîine în mînă ca să nu funcţionez chiar fără pic de combustibil 🙂 Acum îmbuc serios şi mă bucur tare că de mult voiam să-mi schimb obiceiul ăla prost şi înfometant!

Şi aşa am mai învăţat ceva. O să vă ţin la curent, săptămîna viitoare începe şcoala şi, odată cu ea, zilele de muncă de dimineaţa pînă seara – atunci să mă văd cum rezist fără dopping 🙂 Noapte bună 🙂

6 gânduri despre &8222;Cura de dezintoxicare :)&8221;

  1. …ai simptome de sevraj…ca la orice ”lăsat de..”….îţi zic în calitate de ”lăsată de fumat” ce sînt. Bine, e clar că ai poftă de mîncare şi din cauza asta! Dar n-o să te îngraşi(ca mine) pentru că începi programul de dimineaţa pînă seara!…Cafeaua a cam luat şi din calciu….ai pus ceva în schimb?

    Oana, să-ţi meargă bine la şcoală şi să-ţi placă ce faci, îţi doresc!(că altfel nu văd cum rezişti la program zi-lumină) 🙂 😦

  2. Ce faci cu magneţelul după ce te vei fi dezintoxicat complet? Că mă gîndeam să-mi cumpăr un frigider nou, numai bun de pus magneţi spirituali pe dînsul. 🙂

  3. Maman, pofta de mîncare n-a crescut, de fapt cred că mînc per total pe zi mai puţin dacă nu sar micul dejun!

    Ionuţu, bine că ştiu de intenţia ta că şi mie îmi plac magneţeii tare, da’ nu pot să-i cumpăr pe toţi care-mi fac cu ochiul – acum am scuza că-s pentru voi :))) Cît despre cel în chestiune, posesor îs, da’ el e la Braşov 😀

    Claule, :)))))

Lasă un răspuns

