Cura de dezintoxicare 2 :)

Noutăţi din pat cu un latte macchiato preparat după reţeta un sfert de espresso şi lapte cît a-ncăput în cana cea mai mare 🙂

Am reuşit să funcţionez şi restul săptămînii fără cofeină! Am văzut că adorm mai greu seara (cine ar fi zis?) şi am început să-mi amintesc visele! Asta e o schimbare care nu prea-mi place că nu visez mereu că-s pe plajă la Vama Veche (aş fi zis „Bahamas”, da’ nu ştiu cum e acolo :).

Am visat acum două zile că a nins la Braşov :))). Un nene de la servici mi-a zis că chiar a nins – atîta mai îmi lipseşte, să devin Mama-Omida aia adevărată :). Iar azi-noapte organizam nişte întîlniri, mese rotunde, eram în costum cu ecuson de gît – cîh :))))

Azi m-am trezit devreme pentru o zi de sîmbătă, cu chef de mişunat şi de băut ceva că m-e sete 🙂 Ritualul de weekend cu stat în pat, cu internetul în poală şi cafeaua lîngă nu s-a lăsat schimbat aşa uşor 🙂 M-am gîndit să înlocuiesc cafeaua cu o cană de must că tot e sezonul, da’ performanţa sportivă ar avea de suferit :)))

Am ales o beutură pe bază de lapte cu puţină cafea de experiment, să văd dacă şi doza asta mică de cofeină mă agită (Zlatko m-a întrebat: „Da’ nu poţi să bei cafea o zi da şi apoi iar nu?” Nu ştiu, o să vedem 🙂 Nu-mi place fundamentalismul nici măcar cînd e exprimat în forma: „Eu nu beau niciodată cafea” :)))

Şi mă gîndesc că e păcat de rezerva de cafea bună, nu-mi vine s-o dau că a fost adunată cu grijă, atenţie şi sacrificii – de cînd am aparat şmecher de espresso (mulţumesc, Zlatko!), n-a fost uşor să găsesc cafea pentru el şi bună şi care să nu dea găuri în bugetul familiei :)))

Deocamdată sentimentul e „Life is good” :))) Aşa că o zi bună vă doresc şi un weekend care să vă facă să gîndiţi la fel şi ne auzim mai încolo 🙂

Un gând despre &8222;Cura de dezintoxicare 2 :)&8221;

  1. ..nenea cred că a vrut să te tachineze…nu a nins la Braşov, nu a coborît temperatura sub 7 grade…dar nu e exclus de mîine încolo!
    ..lasă că expresorul e bun, cafea o să mai bei(vorba lui Zlatko, o zi da şi una ba) poate cu musafiri, sau cînd vrei, de poftă…sau cu muult lapte!
    ..fundamentaliştii e periculoşi(unii)! Şi nu-s de invidiat, au şi ei slabiciunile lor ascunse! 🙂
    ..life is good, no doubt 😀

Lasă un răspuns

