Sfîrşit de sezon tri şi duatlonist :)))

Gata, a venit toamna, e frig, înnorat şi ceţos. Azi am fost la ultimul duatlon de anul ăsta la Jarun, în cartier. Gata, de-acum o să vorbesc şi despre altceva nu numa’ despre swim, bike, run :))) Ei, aş :))))

Mîndră nevoie mare vă anunţ că la anul voi avea de doborît un PB de o oră, 20 min şi 34 de secunde – no drafting, record stabilit azi :))) Cum ar veni faţă de primul duatlon la care am participat astă primăvară am fost mai rapidă cu 5 minute şi! Azi am fo’ a treia din cinci gagici!

Azi am simţit pentru prima dată că „mă bat” pentru un loc :))) Au fost două gagici triatloniste cu care nu mă pun că-s mai tinere şi mai sprintene şi probabil viitoare profesioniste, dar azi au venit alte două doamne/domnişoare. Aceeaşi grupă de vîrstă, una maratonistă – o ştiu de săptămîna trecută :), şi încă o începătoare 🙂 Cu maratonista m-am luptat (ea a alergat mai repede decît mine, am prins-o în tranziţie, m-a depăşit pe biţă, da’ n-am lăsat-o în faţă prea mult 😀 La a doua alergare a accelerat, da’ nu m-a mai prins :)))

Uau! E motivantă competiţia, ce să zic 🙂 Şi aia cu tine însăţi, da’ aia cu alţii e şi mai şi 🙂 Pînă acuma n-am alergat singură, da’ e demotivant cînd îi vezi pe toţi că zboară pe lîngă tine :)))

La final ne-am felicitat reciproc, ne vedem la anul, may the best woman win or be third dacă vin „profesionistele”:)))

La sfîrşit am grătărit şi rîs şi povestit cu ceilalţi duatlonişti şi triatlonişti. Taman cînd mă gîndeam că triatloniştii îs o specie asocială :))) A fost fain, un sfîrşit de sezon pe cinste 🙂

O decizie bună am luat anul trecut cînd m-am apucat de antrenat pentru triatlon! Nu numa’ că mă simt mai zveltă, chiar sînt :))) Mi-a crescut încrederea în mine cînd am văzut ce pot, cît progresez, dacă-mi pun mintea, dacă muncesc şi nu mă las! Cade PB după PB :))) Am avut mai multă energie pentru muncile aducătoare de mai puţine satisfacţii din viaţa mea, parcă şi peste greutăţi şi stresuri am trecut cu mai mare uşurinţă la gîndul că toate problemele îs nişte tîmpenii nesemnificative, triatlonul de sîmbătă contează :)))

E fain şi că pentru prima dată învăţ să planific pe termen lung avînd în minte un obiectiv mare, să am răbdare şi să abordez calea spre atingerea obiectivului ardeleneşte, pas cu pas. Şi mai învăţ că trebe şi mintea să fie tare, nu numai muşchiul – tii, şi ce bine o să-mi prindă-n viaţă întărirea asta! Ce mai, triatlonul e cool :))) I’m hooked 🙂

Acuma mai biciclim cînd ne-o mai permite vremea de afară, alerga tot aşa, şi o să ne concentrăm pe înot că simt că de-acolo pot tăia zeci de minute din PB 🙂 Tiii, I’m so excited and I just can’t hide it 🙂 De-abia aştept sezonul următor 😀

3 gânduri despre &8222;Sfîrşit de sezon tri şi duatlonist :)))&8221;

  1. Hei, Adinucă, progresăm!Pîn-acu’ nu contau ceilalţi concurenţi…te urmăreai doar pe tine să te depăşeşti! Înseamnă că eşti tot mai sigură pe tine şi te uiţi şi-n jur!
    Îs sigură că se antrenează şi mintea(curaj, stăpînire de sine…încredere) odată cu muşchii!!!…(şi eu sînt printre cei care au experimentat, la nivelul meu, desigur… )
    Baftă pentru sezonul următor şi ce-o mai fi între!

  2. eu te urmaresc de aici, de la geam, cu sufletu’ la gura, si-ti strig: felicitari!
    asta de la unu care dupa 400 de metri fugiti sau un sfert de bazin inotat cade lat 😀

  3. Mulţumesc, mulţumesc – cu întîrziere că am umblat prin lume şi de toate am făcut numa’ de trening nu m-am ţinut :)))) Mijule, las’ că alerg şi înot şi pentru tine, da’ să ştii că, dacă te hotărăşti, repede o să vezi cum progresezi 🙂

Lasă un răspuns

