La mulţi ani, 2011 :)

No, dragilor, a mai trecut un an! Cu bune, cu rele, cert este că a trecut repede 🙂 Spre sfîrşitul lui am cam tăcut pe blog – în puţintelul timp liber pe care l-am avut am înlocuit wordpress-ul cu facebook-ul, şi panoul de editare cu mestecăul şi tocătorul (am decis că e mai avantajos să fiu creativă în bucătărie pe motiv că palavrele nu ţin de foame 🙂

Gîndindu-mă că si-gur nu mai a rămas nimeni pe recepţie, eram gata să trag oblonul şi să dau de ştire că 2011 pentru mine o să fie anul fără reţele sociale şi blog. Că m-am decis la o nouă provocare, pe lîngă încercarea de a jongla în continuare cu 2 slujbe, şi anume să închei cu succes un triatlon baban bine organizat de german (nu zic mai mult că-s superstiţioasă, aţi văzut că am zis de Krk şi pînă la urmă nu s-a ţinut 🙂 şi că tot suflul şi energia mea vor şi cheltuite în acea direcţie, drept pentru care adio, am rămas fără cuvinte 🙂

După care am intrat aici, acasă la mine 🙂 Unde era soare şi cald, veselie şi încîntare, drag de viaţă şi optimism 🙂 Refugiul unde „Life is good!” chiar dacă uneori e grea… 🙂

Şi mi-am dat seama că neuronul meu e mai fericit într-un mediu în care trebe să-şi pună mintea la contribuţie ca să transpună în cuvinte sentimente şi experienţe de viaţă mai mult sau mai puţin memorabile. Că „add picture” şi butonul de „like” te prostesc şi te-mbie la lenevit în timp ce-ţi dau iluzia că eşti înconjurat de prieteni cărora le pasă de tine – cum zice Zlatko? „…şi maimuţa învelea ciocolata în staniol…” 🙂

Şi uite-aşa m-am răzgîndit 🙂 Nu mă las de scris! Să ne auzim cu bine şi anul ăsta, mai rar, mai des, mai lung, mai dens, după posibilităţi, la o poveste şi-o cafea 🙂 Atunci nu-mi rămîne decît să ne urez s-avem un an numa’ bun de povestit!

7 gânduri despre &8222;La mulţi ani, 2011 :)&8221;

  1. I’d like you to share 😀

    Oana, chiar de-o fi mai rar, imi place tare mult sa te citesc. eu, care dupa un sfert de bazin ma duc ca toporul la fund si dupa ce vad biciclisti prin orasele astea nebune imi bag capul in rucsac. da, poate o veni ziua o sa fac un bazin zambind 🙂
    asta doar pe pareta cu triatloanele 😉

    La Multi Ani!

  2. La Mulţi Ani, Mijule, să-mi trăieşti 🙂 Gata, batem palma şi şeruim, mulţumesc mult pentru aprecieri, m-au uns pe suflet ca untul pe tartină 🙂 Cît despre viitor (care sună bine, ascultă aci la Mama Omida :), o să vină ziua aia cînd bicicliştii vor fi mulţi, protejaţi, dar respectuoşi şi în care Miju va fi întrebat dacă e înotător profesionist sau profesor de sport la finalul a enşpe ture de bazin :)))

  3. bine-ai revenit, Oana!
    Ar fi fost păcat să renunţi la scris, mai ales cînd ai atîtea lucruri de împărtăşit!
    Mă bucur să citesc ce mai faci aşa, răruţ, cum poţi ;)….dar nu de loc! 😦
    La mulţi ani şi la multe întîmplări şi ocazii faine de scris pe blog îţi doresc! 🙂

  4. Bine v-am regasit 🙂 Hai, mai maman, pai tie ti-as mai fi scris si daca ma lasam de publicat pe blog :))) Multumesc pentru urari – daca reusesc sa-mi fac si timp de filozofat in continuare pe blog se cheama ca am mai realizat ceva ce credeam imposibil :)))

Lasă un răspuns

