minca-l-ar mama de romantic :)

Pe cine? Pe cine? Pe Tomsescu, bineinteles! Stati sa va povestesc 🙂
Nu stiu daca va mai amintiti din telenovela care a rulat o vreme pe „Oama’s weblog”, da’ Oana are o soacra in afara casatoriei 🙂 Daca exista, respectiva soacra are si o zi de nastere care a fo’ ieri.
Booon. Petrecerea fara lautari va avea loc miine si Oana, ca o oama bine-crescuta ce este, nu concepe sa mearga fara cadou.
Acu’ vreo citeva zile isi intreaba consortul: „Ce-i luam lu’ mama ta?”. Flori, sosi instantaneu raspunsul. „Nu putem, flori i-am luat si anul trecut…”. „Flori in ghiveci?”,mai incerca u raspuns Tomsescu, la fel de incorect 🙂
Vazind ca n-am sa am parte de vreun ajutor, am facut singura brainstorming 🙂 Si ieri noapte mi-a venit o idee!
„Tomsescule? Dormi?”
„Acu’ ca m-ai trezit, nu mai dorm…”
„Stiu ce-i luam mamei tale! O rama faina in care bagam poza aia de grup de cind am fost la Belgrad in vizita la rude!”
„Culca-te, tu…”
De dimineata am reluat ideea si, incintata ca, alaturi de un tort de casa productie proprie, putem sa ne ducem mindri de ce cadou am pregatit, intreb: „Ce te-ai face tu fara mine, Tomsescule?”
„I-as lua flori mamei drept cadou…”

Sah si mat :))))

4 gânduri despre &8222;minca-l-ar mama de romantic :)&8221;

  1. Florile sînt soluţia la îndemînă totdeauna! ”Romantismul ”lui Zlatko o să cucerească totdeauna!
    Dar combinaţia de idei 😮 foto amintire faină într-o ramă şmecheră e foarte tare!…nu mai zic de tortul care înmoaie orice inimă ;)…cred că o să fie foarte încîntată de aşa cadou….La mulţi ani, Nena!

  2. I-am transmis urarea Nenei care a
    multumit si o zis ca ce fain ar fi fost sa fi fost tu pe aci sa te invite la sarbatorire 🙂 cred ca i-a placut cadoul – io una am fost multumita de rezultat :)) cit
    despre romantismul lui
    Tomseacu- sa-mi traiasca 🙂 las’, bine ca-s io creativa 🙂

  3. Aoleo, acu’ văzui comentariul tău, Mijule! Se cheamă că şi pe mine te poţi baza – să răspund la comentarii după o săptămînă :))) Tortu’ a fost de nucă – fe-no-me-nal! Stai aşa că pun poze şi pe facebook 🙂

Lasă un răspuns

