telegramă :)

a venit primăvara! stop. moralu’ în al 9-lea cer! Stop. primul duatlon terminat, succes (5 – 20 – 2,5 km în 1h 18′ 27” – nou record personal!). stop. plus oana campioană. stop. a cîştigat prin neprezentarea concurenţei, da’ dacă se pune la fotbal, se pune şi în duatlon 🙂 stop. life is better in spring 🙂 stop. acum mă uit la „limitless” 🙂 stop. noapte bună şi vouă. stop 🙂

6 gânduri despre &8222;telegramă :)&8221;

  1. 🙂 Mulţumesc frumos pentru felicitări 🙂 Tare mi-a plăcut comentariul tău aşa că pup la rîndul meu 🙂

  2. ..e bine şi telegrafic! STOP campioana Oana e ok şi prin neprezentare(era şi invers valabil dacă nu te prezentai tu ;)STOPmoralu bun de primăvară contează! 🙂 STOP
    noapte bună!(contează şi noaptea asta, ce dacă-i a treia? :D) STOP

  3. pai am scris telegrafic pentru ca am vrut sa consemnez victoria asupra iernii si sosirea primului loc 1, da’ n-am avut inspiratie sa scriu mult, am senzatia ca am inceput sa ma repet, asa ca am ales o forma scurtissima -tii, eficienta mea o fi de vina 🙂 sper sa-mi treaca 🙂

Lasă un răspuns

