Salutări din Logarska dolina – partea a treia :)

După sîmbăta fierbinte și vîntoasă petrecută pe lîngă Jarun, duminică am plecat spre umbră și răcoare 🙂 „Și luni v-ați întors la servici?”. Nuuu, luna iunie în Croația e o lună mie foarte dragă – are trei sărbători nelucrătoare care anul ăsta au picat în aceeași săptămînă (mă folosesc de această ocazie să urez La mulți ani Croației care azi face 20 de anișori :)).

Am făcut punte, am luat bițele cu noi și duși am fost 🙂 Destinația – Slovenia, Luče, Krnica, ferma agroturistică a familiei Robnik unde am mai fost și o să mai revenim pentru primirea mai mult decît călduroasă în contrast cu nopțile răcoroase și luminate doar de stele, pentru liniște – aia exterioară, dar mai ales aia interioară la care mă îndeamnă priveliștea de doișpe stele spre prietena mea, Raduha, culmea de 2062 de metri pe care am suit-o într-un an cînd eram mai tineri și nesăbuiți :)).

Revenim și pentru răsfățul culinar de care avem parte mereu, pentru buna dispoziție a tuturor membrilor familiei și a Suzanei mai ales – o femeie căreia nimic nu-i e greu. Pentru poveștile ei mulțumită cărora am început să pricep slovena mă voi întoarce mereu cu plăcere :). Chiar că nu știu ce m-aș face fără doza anuală de optimism cu care plec de acolo :). Suzana și soțul ei muncesc din greu, all day every day, căci au de achitat un credit cu care au mărit ferma. Dar nu se plîng, e bine așa cum e, în 2014 vine liberarea și atunci probabil că vor face o petrecere mare la care am fost deja invitați 🙂 și vor sărbători cu o vacanță la mare. Harnici oameni de la care ai ce învăța.

Anul ăsta am avut obiectiv să ne hodinim rapid după anul de muncă și ultimele competiții așa că am mers un pic pe jos (aici Zlatko o să comenteze că 5 ore de mers pe jos și urcat vreo 700 de metri diferență de nivel nu-i puțin :)), am mers cu bicicleta o tură frumoasă pe care am mai făcut-o și în 2009, am încercat și un pic de trail running – alergare prin pădure traduc din cap că mi-e lene să caut cu îi zice altfel în românește :), dar în principiu nu ne-am forțat. Am dormit bine, am mîncat bine, am rîs bine și ne-am relaxat bine (uneori cu Radler, berea biciclistului, acum disponibilă și în varianta portocale roșii :)).

Bine a fost, poze găsiți ca de obicei pe flickr 🙂 Am ajuns la concluzia că e fain să descoperi locuri noi, dar e fain și să revii, să redescoperi și să aprofundezi 🙂 De plictisit de Alpii din regiunea Kamnik-Savinja n-avem nici o șansă, cotloane nedescoperite vor fi mereu. Am un plan ca într-un an cînd vom face pauză de triatlon șă ne facem membri de club de montaniarzi și să ne suim cu ei și pe culmile semețe pe care le fotografiem în fiecare an de jos 🙂 Tii, de-abia aștept 🙂

Cu drag vă salut și vă urez să vă iasă planurile 🙂

6 gânduri despre &8222;Salutări din Logarska dolina – partea a treia :)&8221;

  1. La mulţi ani, Croaţiei şi Slovaniei!…Toate cele bune familiei Robnik care vă face posibilă vacanţa din iunie în peisaj de 5 stele şi linişte şi papa bun!…Iar vouă, bine v-ar sta şi montagnarzi, triathloniştilor! Mă duc să mă uit pe flickr să văd cum o fo în partea a treia de Logarska Dolina?! 😀

  2. Imi place concluzia ta, Oana! Ca urmare, am decis sa descopar de-adevaratelea un loc frumos, pe care-l visez de mai mult timp, dar inca n-am indraznit sa ma avant. Inca nu-ti spun care, dar vei sti cand se vor aranja lucrurile 😉 Doriri de bine!

Lasă un răspuns

