Sfîrșit de sezon 2011 :)


(We Run Zagreb, 2011. Fiecare a purtat un număr pe care și l-a putut personaliza, io am scris pe al meu „prima nu-s, cea mai arătoasă îs” 🙂 E că? :)))

Dragilor, vă scriu de sub plapumă, așteptînd să se facă ceaiul 🙂 Nu-s beteag, a venit toamna și temperatura a căzut ca Oana de pe biță, doar că gradele nu s-au mai ridicat 🙂 Așa de frig e că pun pariu că n-o să mă credeți că poza de mai sus e făcută acum doo săptămîni :)))

Daaa, sîmbăta aia a fost de pomină: de dimineață am alergat și biciclit la un duatlon mai lung tot în jurul dragului nostru Jarun (10km alergat, 40 biță și încă 5 de alergat), cîștigînd detașat în fața concurenței care înainte de 6 nu s-a sculat :))) Mi-am asigurat astfel victoria detașată în liga noastră jaruniană uitați-vă la rezultate aci și scuipați-mă să nu mă deocheați :))).

Iar după amiază am mers la We Run Zagreb, eveniment organizat de Nike Croația cu un cros de șase kilometri tot la Jarun – la care o participat fo’ 3000 de oameni și cu concerte apoi – Edward Maya ne-a dansat pe seară, dacă nu știți cine e, vă explic în particular ce avem în comun 🙂

A fost o zi foarte faină! Și vremea a ținut cu noi, și oamenii au fost zîmbitori, și energia pozitivă a curs, și organizatorii ne-au răsfățat – cei de dimineață cu grătar de final de sezon, cei de după-masă cu tot felul de atenții menite să ne facă să (mai) alergăm (și adidași de la Nike să cumpărăm :))). Cum ar veni, n-a trebuit să merem departe de casă ca să avem parte de o zi memorabilă 🙂

Nici că puteam să alegem un final mai reușit pentru sezonul du și tri-atlonist din 2011 🙂 Gata competițiile, gata antrenamentele, acum luăm o pauză, alergăm, biciclim, înotăm, plimbăm cît și cum ne pică bine, fără plan și program, fără țintă, unicul obiectiv fiind să ne facem poftă de mîncare, fără să mai depășim limite 🙂 Trebe umpic de pauză și reîncărcare a bateriilor înainte să începem să ne pregătim pentru sezonul următor 🙂 Anul 2012 se anunță simpatic foc, de-abia-l aștept 🙂 Eu visez doo maratoane și o jumătate de Ironman, Zlatko vrea și el un maraton, un Half-Ironman și să încerce Xterra – triatloane offroad 🙂 O să fie distractiv 🙂

Mi-am amintit de curînd de o doamnă, bine intenționată, care mi-a zis pe vremea cînd descopeream că sportul e cea mai eficientă cură de slăbire că nu fac bine ce fac: toți atleții se îngrașă cînd se lasă de sport. N-am contrazis-o atunci, dar acum i-aș răspunde: „Dar de ce să mă las de sport? Că uite ce de medalii și cupe adun :)))”


(recolta 2011 :))

Lăsînd gluma la o parte, cumva timp mi-am făcut pentru antrenamente (dacă am reușit în săptămînile alea în care am muncit la trei stăpîni, 18 ore pe zi, apăi sigur o să găsesc și de acum încolo, oricare ar fi solicitările vieții). Trebe doar puțină organizare și prioritizare. Mă uit acum pe tabelul unde am scris cît m-am antrenat anul ăsta și văd că, în medie, pe săptămînă, am petrecut mai puțin de 6 ore în compania biței, în apă sau în teniși. Șase ore pe săptămînă ca să fiu mai sprințară, mai calmă, mai relaxată și mai binedispusă 🙂 Păi nu-i așa de mult 🙂

A fost interesant să mă observ cum progresez, să-mi fixez obiective care par exagerate și apoi să le ating 🙂 E fain că am întîlnit oameni simpatici cu povești altfel cu care mi-e drag să dezbat de-ale noastre: care bicicliadă oferă gulașul mai gustos și ce aliment e mai bun după efort: banana, iaurtul sau fructele de pădure? (combinația celor trei, vă zic eu 🙂

Am învățat din mers, am povești de povestit și multe momente pe care le aștept cu nerăbdare. N-am exagerat așa că nu m-am accidentat: anul ăsta îs mîndră să raportez că am încheiat sezonul fără bube (anul trecut pe vremea asta sufeream că am alergat un semimaraton nepregătită și am aflat pe pielea mea ce e sindromul tendonului iliotibial :).

Așa că nu văd de ce m-aș opri din călătorie 🙂

Vă salută și vă pupă,

campiOANA :))))

5 gânduri despre &8222;Sfîrșit de sezon 2011 :)&8221;

  1. campiOANĂ, dragă,…bilanţul nu e rău de loc! Şi ai fost cam ”rezervată” pînă acum cu medaliile…N-am ştiut că s-au adunat atîteee!!( ..sau mi se par mie multe, aşa, adunate la pozat!?? :D)…O ”pauză” plăcută îţi doresc, şi …multe poveşti simpatice din extrasezon! 😉

Lasă un răspuns

