A venit, a venit toamna… :)

..acoperă-mă de tot cu un Goretex, cu ceva :)))

„Ce facem weekendul ăsta?”
„Hai să merem sîmbătă prin pădure că sigur s-au făcut frunzele numai bune de pozat!”

„Nu-i lumina bună, nu-mi ies culorile ca-n realitate…”
„Vezi că ai un program, Foliage îi zice.”
„Uau, așa e mult mai bine!” :)))

„Mai bine că nu am plecat cu bița, nu-i chiar uscat pe jos, am fi avut ce curăța și la bițe și la noi…”
„Îhî…” 🙂

„Tii, ce ceață! Oare sus o fi soare?”
„Om vedea.”
„Bună ziua! E soare în vîrf?”
„Aș, e ca aici.”
„Poate pînă ajungem noi iese soarele!”

„E colorată pădurea, am prins o zi tare faină!”

„Îmi aduc aminte de un an doar cînd a fost pădurea așa de frumoasă.”
„Știu, avem o poză pe perete de atunci. Dar asta a fost acum muuulți ani…”
„Da, da. În anii ce au urmat pădurea a ruginit direct, frunzele s-au uscat, sfărîmat sau au căzut. Anul ăsta poate n-a dat frigul așa de brusc sau poate nu a fost vînt sau poate a a fost frig și apoi s-a încălzit, oricum tare vesele culori.”


„De aici ami avem vreo cinci minute, nu?”
„Cu bicicleta pe șosea, da. Pe jos prin pădure mai avem 45 de minute.”, replică Expertul care are mereu răspuns la orice întrebare 🙂

„Ce facem weekendul ăsta?”
„Hai să merem sîmbătă prin pădure că sigur s-au făcut frunzele numai bune de pozat! Ne suim pe Sljeme și mîncăm la cabană la Puntijarka, n-am chef de gătit.” 🙂

„Mamă, ce bun e!!! Și ce foame mi-a fost!!! Luăm și-un cozonac?”

xxx [poză cu cozonacul n-am mai apucat să facem :)]

  • „Îmi faci și mie o poză în pădure să i-o trimit mamei?”
    „Să-mi zici cînd.”
    „Acum!”

    „Cum am ieșit?”
    „Roz-albastră… Nu prea te asortezi cu fundalul.” 🙂
    „Bine că se vede că am purtat la coborîre căciula de lînă cumpărată astă-vară, de-abia am așteptat!” 🙂

    „Mergi cu mine la meci de baschet diseară?”
    „Nooo. Cred că o să trag un pui de somn. Dup-aia poate scriu pe blog, deși nu știu despre ce.”
    „Cum nu? Toamna la Zagreb!”
    „Sună a compunere de școală…” 🙂

    2 gânduri despre &8222;A venit, a venit toamna… :)&8221;

    Lasă un răspuns

