Dacă nu v-ați săturat de frunze… :)

Această prezentare necesită JavaScript.

Azi a fost o zi însorită și caldă așa că ne-am gîndit că pădurea e cel mai potrivit loc de petrecut sîmbăta 🙂 Zlatko a ales un traseu nou, ne-am echipat, am alergat, dar am și stat și fotografiat că am avut ce, ajunși la cabană am băut un ceai și am făcut cale întoarsă, ușor drogați cu aer și miros de frunze amestecat cu raze de soare 🙂 Voi cum vă umpleți ochii de culoare? Cum vă pregătiți de iernat? :)))

5 gânduri despre &8222;Dacă nu v-ați săturat de frunze… :)&8221;

  1. Noi ne mirăm cît de cald e la soare şi cît de frumos e colorat parcul cînd trecem pe lîngă el….Azi am un chef teribil de plecat undeva sus, sus de unde să văd în jur toată frunza, dar am temă de casă: de gătit. Apoi ne cheamă nişte prieteni să mîncăm împreună o saramură de peşte. Peisagistul din mine suferă, gurmandul abia aşteaptă! 😀

  2. Foarte fain e la voi unde aţi alergat ieri….Şi-mi place cabana, parcă-i din poveşti! Şi ce culori faine ies cu aparatul vostru!…Şi e mişto şi slide-show-ul 😉

  3. Io aș lăsa gătitul și m-aș duce dacă e soare și frumos afară că de gătit pot și mîine, dar soare cine știe cînd mai e 🙂 Mă bucur că-ți place pe la noi, îi transmit și lui Dobby – aparatul aprecierea ta, o să se bucure 🙂

Lasă un răspuns

