„Întruna” se scrie legat cînd înseamnă „mereu”!!!

Atît am azi de comunicat, oripilată de propria-mi greșeală din textul anterior. O sîmbătă veselă ca petrecerile de sf. Martin de pe aici și o duminică și mai și 🙂

2 gânduri despre &8222;„Întruna” se scrie legat cînd înseamnă „mereu”!!!&8221;

  1. Deci ”rîd întruna cînd citesc blogul”e corect?
    Zău că e noutate pentru mine! Merci 🙂

    Aştept să rîd şi mai bine cînd o să scrii despre sîmbăta veselă de Sf Martin! 😀

  2. E corect :))) Dar despre Sf. Martin n-am ce povesti că nu l-am sărbătorit 😀 Am deschis duminică o sticlă de vin alb, buuun, a mers cu peștele de parcă au fost făcuți unul pentru altul și m-am pilit din două pahare :))) O să caut care sfînt e protectorul triatloniștilor :)))

Lasă un răspuns

